عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر جذب اعتبارات استانی باید در جذب اعتبارات ملی تخصیص یافته برای پروژه‌های نیمه تمام دستگاه خود از مرکز استان تلاش کنند. به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرمشهر بیان کرد: برخی از تبصره‌های بودجه مناطق […]

عصر خوزستان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی خرمشهر در جذب اعتبارات تلاش کنند

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر جذب اعتبارات استانی باید در جذب اعتبارات ملی تخصیص یافته برای پروژه‌های نیمه تمام دستگاه خود از مرکز استان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرمشهر بیان کرد: برخی از تبصره‌های بودجه مناطق محروم، برای همه دستگاه‌های اجرایی غیر از شهرداری‌ها اعتبار ملی دارند لذا دستگاه‌های اجرایی برای جذب این اعتبار باید پیگیری‌ لازم را انجام دهند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در مدت یک هفته میزان اعتبارات استانی و ملی هزینه شده در این شهرستان را به فرمانداری اعلام کنند.

نماینده مرکز بهداشت خرمشهر نیز در این نشست گفت: پروژه مرکز شهیدسلیمانی در شلمچه دارای پیشرفت ۹۸ درصدی است و ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستای جدیده خرمشهر نیز تکمیل شده است. 

فریده محسنی ل خرمشهر را مرکز فوق تخصص قلب و تعمیرات بیمارستان ولیعصر(عج) بیان کرد و گفت: ساختمان مرکز تخصصی فوق تخصص قلب خرمشهر نیز ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت مرکز خدمات سلامت اهل بیت(ع) منطقه کوت شیخ خرمشهر نیز به تازگی آغاز شده است.

وی ادامه داد: کار تعمیر بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نیز در حال انجام است.

منبع: ایرنا