عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سازمان هواشناسی خوزستان درپی بارندگی پنجشنبه شب اعلام کرد که بیشترین بارش باران با ۳۱ میلیمتر در شهرستان امیدیه گزارش شده است. به گزارش ایرنا ، بر اساس پیش بینی  صورت گرفته پنجشنبه شب، برخی مناطق استان خوزستان شاهد بارش‌ پراکنده باران همراه با رگبار بود. شهرستان امیدیه در شب […]

عصر خوزستان:

امیدیه بیشترین میزان بارندگی را تجربه کرد

اهواز – ایرنا – سازمان هواشناسی خوزستان درپی بارندگی پنجشنبه شب اعلام کرد که بیشترین بارش باران با ۳۱ میلیمتر در شهرستان امیدیه گزارش شده است.

به گزارش ایرنا ، بر اساس پیش بینی  صورت گرفته پنجشنبه شب، برخی مناطق استان خوزستان شاهد بارش‌ پراکنده باران همراه با رگبار بود.

شهرستان امیدیه در شب گذشته ۳۱ میلیمتر بارندگی را در مدت زمان ۲۰ دقیقه همراه با سرعت وزش باد ۱۰۸ کیلومتر در ساعت تجربه کرد.

همچنین در شهرستان آغاجاری در کمتر از یک ساعت ۲۵.۵ میلیمتر بارندگی گزارش شد و این منطقه روز جمعه نیز شاهد بارندگی همراه با رعد و برق است.

همچنین در شب گذشته آسمان شهرستان اهواز برای ساعاتی بارانی بود و بر اساس آمار سازمان هواشناسی ، چهار میلیمتر بارندگی در این شهرستان ثبت شد .

اکنون دمای هوای اهواز ۲۲.۷ درجه سانتیگراد است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نیز در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید با ظرفیت همرفتی بالا از روز پنجشنبه تا اواسط شنبه هفته آینده به خوزستان، هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

منبع: ایرنا