تیم فوتبال استقلال خوزستان در تقابل با استقلال ملاثانی در دربی خوزستان به برتری رسید. تیم های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشور ( جام آزادگان) در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سهراب بختیاری زاده توانستند با تک گل مهدی مومنی هافبک […]


تیم فوتبال استقلال خوزستان در تقابل با استقلال ملاثانی در دربی خوزستان به برتری رسید.

تیم های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشور ( جام آزادگان) در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سهراب بختیاری زاده توانستند با تک گل مهدی مومنی هافبک با تجریه این تیم در دقیقه چهل و هفت به پیروزی برسند و سه امتیاز این بازی درگیرانه را از آن خود کنند.

به گزارش ایسنا، این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در هفته چهارم مسابقات با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریفان خود شده بودند.

از نکات مهم این بازی می توان به دریافت کارت زرد ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی و گل دقیقه بیست و یکم مهدی مومنی با ضربه سر اشاره کرد که کمک داور آن را آفساید کرد.

استقلال خوزستان با این برد، پنج امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت. استقلال ملاثانی هم با پنج امتیاز و به دلیل گل زده کمتر در رده چهاردهم جای دارد.

انتهای پیام