کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره‌ فرهنگی کتابخوانی«بال‌های کاغذی» را به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی منتشر کرد. این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی معرفی کتاب‌های مورد علاقه با موضوعات مختلف (داستانی، علمی، مذهبی و…) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی، ویژه‌ دختران و پسران (هفت […]


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره‌ فرهنگی کتابخوانی«بال‌های کاغذی» را به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی منتشر کرد.

این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی معرفی کتاب‌های مورد علاقه با موضوعات مختلف (داستانی، علمی، مذهبی و…) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی، ویژه‌ دختران و پسران (هفت تا ۱۱ سال) نوخوان، نونهال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، بر اساس این فراخوان در بخش دختران و پسران هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک اثر در قالب بلندخوانی کتاب (هر خانواده یک کتاب) است که می‌تواند به صورت تک نفره یا گروهی به همراه اعضای خانواده خود ابتدا بعد از معرفی کوتاه از کتاب به خوانش بخش یا کل کتاب مورد علاقه خود بپردازد و در بخش مربیان، متقاضیان واجد شرایط  می‌توانند در قالب معرفی کتاب آثار خود را ارسال کنند.
شرکت‌کنندگان در تصویربرداری از اجرای بلندخوانی یا معرفی کتاب خود از فرمت mp۴  به صورت افقی و بدون حرکت دوربین استفاده کنند که این اجرا در صورتی که صدای محیط مزاحمت ایجاد نکند در فضای آزاد نیز قابل قبول است و مدت اثر حداقل سه تا پنج دقیقه بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده است.
متقاضیان شرکت در این مهرواره آثار خود را در قالب فیلم با محوریت اعلام شده (حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه) در پیام‌رسان داخلی به نشانی Khz.kpf.ir بارگذاری و یا با تماس با شماره ۰۹۱۶۳۰۶۱۷۵۸ به دبیرخانه ارسال کنند.
مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره ۱۹ آبان تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ اعلام شده است.
بنا بر اعلام دبیرخانه مهرواره‌ فرهنگی کتابخوانی «بال‌های کاغذی»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی در هفته سوم آذر ۱۴۰۰ هم‌زمان با هفته پژوهش، معرفی و برگزیدگان هر گروه سنی، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند.
انتهای پیام