عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح ۱۳ واحد آموزشی در مناطق مختلف این استان در روز شنبه خبر داد و گفت: عملیات احداث یک واحد آموزشی نیز امروز آغاز شد. به گزارش ایرنا علی قربانی در حاشیه آیین افتتاح این مدارس افزود:تمامی این مدارس با همکاری موسسه خیریه […]

عصر خوزستان:

افتتاح ۱۳ مدرسه در خوزستان

اهواز-ایرنا- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح ۱۳ واحد آموزشی در مناطق مختلف این استان در روز شنبه خبر داد و گفت: عملیات احداث یک واحد آموزشی نیز امروز آغاز شد.

به گزارش ایرنا علی قربانی در حاشیه آیین افتتاح این مدارس افزود:تمامی این مدارس با همکاری موسسه خیریه مهر گیتی احداث شدند. 
وی گفت: برای ساخت این تعداد مدرسه با ۳۲ کلاس درس شرکت ها و گروه های جهادی و خیران با این موسسه مشارکت داشتند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: این مدارس در باغملک، اهواز ، شوشتر، دزفول، لالی، هفتکل و نیز بخش الوارگرمسیری اندیمشک افتتاح و کنگ زنی شدند.
قربانی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز ساخت این مدارس به صورت مشارکتی از سوی خیران و دولت تامین شده است افزود: ساخت مدرسه در مناطق حاشیه و دورافتاده و کوهستانی از سیاست های این اداره کل است.
وی افزود: برای سرعت بخشیدن به روند احداث مدارس در دست ساخت در استان در نظر داریم تا برای هر طرح از کمک چند نیکوکار استفاده شود تا ساخت مدرسه در خوزستان سرعت گیرد.

طی ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در خوزستان با کمک خیران ساخته شد و برای امسال ساخت یک هزار کلاس درس هدفگذاری شده است.

منبع: ایرنا