عصر خوزستان: دزفول-ایرنا-رییس اورژانس ۱۱۵شهرستان شوش از تصادف یک دستگاه خودروی پژوپارس باتریلر در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت. عبدالرضا چارافر روز یکشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۴ امروز برخورد یک دستگاه خودروی پژوپارس باتریلر در ورودی شهر شوش به سامانه ۱۱۵ اورژانس […]

عصر خوزستان:

تصادف تریلر با خودروی سواری در شوش ۲ کشته بر جا گذاشت 

دزفول-ایرنا-رییس اورژانس ۱۱۵شهرستان شوش از تصادف یک دستگاه خودروی پژوپارس باتریلر در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

عبدالرضا چارافر روز یکشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۴ امروز برخورد یک دستگاه خودروی پژوپارس باتریلر در ورودی شهر شوش به سامانه ۱۱۵ اورژانس شوش گزارش شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک مرد و یک زن در دم جان باختند و یک مرد دیگر به دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان نظام مافی انتقال یافت که حال مساعدی ندارد.

چارافربا تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان به آنان توصیه کرد: به منظور حفظ جان خود و دیگران از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سبقت و سرعت غیرمجاز، بی توجهی به جلو و تجاوز به چپ پرهیز کنند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: ایرنا