عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمرین روز یکشنبه تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتصاب بازیکنان لغو شد. مهران حسنوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازیکنان این تیم به دلیل اینکه هنوز درصدی از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند در تمرین امروز حاضر نشدند.  […]

عصر خوزستان:

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در تمرین این تیم حاضر نشدند

اهواز – ایرنا – مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمرین روز یکشنبه تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتصاب بازیکنان لغو شد.

مهران حسنوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازیکنان این تیم به دلیل اینکه هنوز درصدی از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند در تمرین امروز حاضر نشدند. 

وی افزود: بحث مالی تیم مربوط به سال ۹۳ و قانون مجلس شورای اسلامی است که به واسطه آن، تیم‌های لیگ برتری حق ندارند از امکانات و منابع مالی دولتی استفاده کنند و این موضوع گریبان نفت مسجدسلیمان را گرفت.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امسال با پیگیری مسوولان استانی و شهرستان، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تیم در نظر گرفته شد و از طریق هیات همگانی وزارت ورزش و جوانان به استان تزریق شده است اما به دنبال یک راه قانونی هستیم تا بتوانیم در یکی، ۲ روز آینده درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی افزود: استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیران نفتی قول دادند که این مشکل برطرف و راهکار قانونی برای آن در نظر گرفته شود تا در این هفته درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

حسنوند گفت: این قانون باید از طریق مجلس شورای اسلامی اصلاح و برای همیشه مشکل تیم های نفتی برطرف شود در غیر این صورت مشکلات تیم همچنان باقی خواهد ماند.

وی افزود: همانطور که وزارت صمت از تیم های خود پشتیبانی می کند وزارت نفت هم باید دستش باز باشد تا بتواند مستقیم وارد عمل شود. از مسوولان مربوطه انتطار داریم این قانون را اصلاح کنند تا تیم های نفت مسجدسلیمان و آبادان به سرنوشت تیم نفت تهران گرفتار نشوند.

تیم نفت مسجدسلیمان اکنون با پنج امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفته است. این تیم پنجشنبه آینده میهمان آلومینیوم اراک است.

منبع: ایرنا