عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: هفته پنجم لیگ برتر پیش رو است ولی پولی برای پرداخت به بازیکنان نداریم و تیم با چالش مالی روبه رو است. جهانگیر کی‌شمس روز دوشنبه ، بیان کرد: امسال به لحاظ مالی سخت‌ترین و پرچالش‌ترین فصل برای صنعت‌نفت است زیرا حساب فعلی […]

عصر خوزستان:

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با چالش مالی روبه رو است

آبادان – ایرنا – سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: هفته پنجم لیگ برتر پیش رو است ولی پولی برای پرداخت به بازیکنان نداریم و تیم با چالش مالی روبه رو است.

جهانگیر کی‌شمس روز دوشنبه ، بیان کرد: امسال به لحاظ مالی سخت‌ترین و پرچالش‌ترین فصل برای صنعت‌نفت است زیرا حساب فعلی این موسسه خالی است و پولی برای پرداخت بازیکنان نداریم.

وی افزود: در حالی که سایر تیم‌ها درصدی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده‌اند ما هنوز توانایی پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را نداریم.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: تا پایان هفته جاری باید ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شود اما این امکان برای ما وجود ندارد و با ادامه این روند امکان فروپاشی تیم وجود دارد.

کی‌شمس، با اشاره به برگشت بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی تیم فوتبال نفت آبادان به وزارت نفت بیان کرد: متاسفانه روز گذشته این بودجه توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به وزارت نفت بازگشت داده شد تا صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد چالش جدی مالی شوند.

وی افزود:تمامی مسوولان آبادان از جمله هر سه نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه هنوز نتوانسته‌اند کمکی برای تزریق بودجه به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بکنند و ما روز به روز با بحران جدی‌تری روبه رو می‌شویم.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت:پنج هفته سخت و دشوار را در لیگ برتر پیش رو داریم و باید با هر پنج مدعی قهرمانی بازی کنیم اما بازیکنان به دلیل دریافت نکردن بخشی از قراردادهای خود انگیزه و روحیه برای نتیجه گرفتن برابر این تیم‌ها را ندارند.

کی‌شمس ادامه داد: انتظار نتیجه گرفتن تیم صنعت‌نفت با این شرایط غیرمعقول است زیرا این تیم اکنون در کما به سر می‌برد و خطر سقوط به شدت آن را تهدید خواهد کرد.

وی بیان کرد: تغییر کادر فنی در تیم فوتبال فولاد خوزستان ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه داشت و به راحتی این تغییرات صورت گرفت اما تیم صنعت‌نفت حتی برای خرید آب معدنی هم با مشکل روبه رو است.

کی‌شمس خواستار عملی شدن وعده مسوولان در قبال تیم صنعت‌نفت آبادان شد و گفت: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکنون فقط وعده داده‌اند اما در عمل هیچ کمکی برای جذب بودجه به ما نکرده‌اند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر میزبان گلگهر سیرجان است.

منبع: ایرنا