عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ۱۲۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج از سوی پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان آبادان برنامه ریزی شده است. به گزارش ایرنا شاپور احمدی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  به مناسبت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور پایگاه‌های […]

عصر خوزستان:

۱۲۰ برنامه محوری ویژه هفته بسیج در آبادان برنامه‌‍‌ریزی شد

آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ۱۲۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج از سوی پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان آبادان برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا شاپور احمدی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  به مناسبت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور پایگاه‌های مقاومت شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، حضور در آئین نمازجمعه و میثاق با ولایت، رزمایش کمک‌های مومنانه و اردوهای جهادی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در آبادان عنوان کرد و افزود:به همین مناسبت یادواره و شب شعر دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج آبادان برگزار خواهد شد.

احمدی دیدار با خانواده‌ معظم شهیدان را دیگر برنامه‌ فرهنگی بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد و گفت: فلسفه و اهداف اصلی هفته بسیج انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی پرمحتوا و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با بیان اینکه نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بود و ایثارگری آنان در ذهن مردم ماندگار شده است، گفت: بسیج همچون خاری در چشم دشمنان است و یکی از مهم‌ترین دلایل ترس و واهمه دشمنان وجود بسیجیان در کشور است.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا  پنجم آذرماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا