عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: آتش‌سوزی در مجتمع تجاری برلیان پس از یک و نیم ساعت تلاش خاموش شد. مجید فرهانی شنبه ، اظهار داشت: بامداد شنبه حادثه حریق  در مجتمع تجاری برلیان واقع در خیابان امام خمینی(ره) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله […]

عصر خوزستان:

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری برلیان آبادان مهار شد

آبادان – ایرنا – مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: آتش‌سوزی در مجتمع تجاری برلیان پس از یک و نیم ساعت تلاش خاموش شد.

مجید فرهانی شنبه ، اظهار داشت: بامداد شنبه حادثه حریق  در مجتمع تجاری برلیان واقع در خیابان امام خمینی(ره) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ گروه امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان توانستند با سرعت عمل بالا آتش را در همان لحظات اولیه کنترل کرده و از سرایت آتش به واحدهای دیگر مجتمع جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت اما یک سفره‌خانه در طبقه سوم به طور کامل در آتش سوخت.

فرهانی با بیان اینکه  چگونگی و علت این حادثه در دست بررسی است اظهار داشت: مجتمع تجاری برلیان آبادان به لحاظ ایمنی وضعیت مناسبی نداشته ضمن اینکه سامانه اطفا حریق ندارد.

وی گفت: این نواقص بارها از سوی سازمان آتش نشانی به مدیریت این مجتمع تجاری تذکر داده شده است.

منبع: ایرنا