رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان از راه‌اندازی هنرستان بهیاری در این شهرستان خبر داد. سیدصالح فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دریافت مجوز راه‌اندازی هنرستان بهیاری در شادگان اظهار کرد: تاکنون ۱۵ دانش‌آموز به صورت قطعی و پنج نفر به صورت ذخیره در این هنرستان پذیرفته شده‌اند. وی افزود: پذیرش در این […]


رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان از راه‌اندازی هنرستان بهیاری در این شهرستان خبر داد.

سیدصالح فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دریافت مجوز راه‌اندازی هنرستان بهیاری در شادگان اظهار کرد: تاکنون ۱۵ دانش‌آموز به صورت قطعی و پنج نفر به صورت ذخیره در این هنرستان پذیرفته شده‌اند.
وی افزود: پذیرش در این هنرستان‌ها در برخی استان‌ها با شرط معدل ۱۷ و در برخی استان‌ها با معدل ۱۸ و آزمون ورودی است؛ با توجه به اینکه امسال اولین سال جذب دانش‌آموز در این هنرستان است، گزینش ما نیز بر اساس معدل بود.
رئیس آموزش و پرورش شادگان گفت: دانش‌آموزان در این هنرستان آموزش‌های مقدماتی پرستاری و کمک پرستاری را می‌بینند و در سال یازدهم و دوازدهم کارآموزی خود را در بیمارستان می‌گذرانند. این دانش‌آموزان، سهمیه‌ای نیز برای ورود به رشته پرستاری در دانشگاه‌ها خواهند داشت؛ البته در هر رشته‌ای می‌توانند تحصیل کنند.
انتهای پیام