عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) بوشهر بسیج را الگویی برای کشورهای اسلامی و آزادیخواه در مقابله با جبهه استکبار دانست و گفت: بسیج گره‌گشای مشکلات مردم است. به گزارش ایرنا سرتیپ دوم پاسدار یداله کشاورز روز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج در دیدار با سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه […]

عصر خوزستان:

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع):بسیج گره‌گشای مشکلات مردم است

آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) بوشهر بسیج را الگویی برای کشورهای اسلامی و آزادیخواه در مقابله با جبهه استکبار دانست و گفت: بسیج گره‌گشای مشکلات مردم است.

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم پاسدار یداله کشاورز روز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج در دیدار با سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه آبادان، بیان کرد: در زمان تشکیل بسیج شاید همگان احساس می‌کردند که این قشر برای دفاع سخت و مقابله با گروهک‌های تجزیه طلب و کسانی که ناجوانمردی‌ها را علیه انقلاب تازه متولد شده آغاز کرده بودند تاسیس شده است ولی پس از هشت سال نبرد جانانه همه ایمان آوردند که امام خمینی(ره) بسیج را برای تمام عرصه‌ها به وجود آورده است.

وی افزود: تصمیم راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در آذر سال ۵۸& موجب شد تا فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه تقویت شود و ملت ایران در مقابل دشمنان بایستند زیرا اگر یک صدم فشارهایی که به مردم ایران وارد شده به کشوری دیگر وارد می‌شد، آن کشور از هم می‌پاشید.

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود مشکلات؛ سرافراز به پیش می رود، اضافه کرد: آینده از آن ایران  اسلامی است زیرا کشورمان با هدایت امام خامنه‌ای (مدظله) در جهان جزو کشورهای قدرتمند است.

وی ادامه داد: بسیج از مقابله با دشمن متجاوز و جبهه نفاق، جنگ نرم، دفاع از حرم، به عرصه کمک به مردم در بلایای طبیعی و دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا وارد عمل شده است، شاید جفا باشد که تنها بسیج را یک نهاد نظامی بدانیم.

سردار کشاورز افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها وارد شده و هر جا احساس کند گره‌ای بر سر راه مردم وجود دارد آن را به نحو احسن باز می‌کند و اقدام بسیج در کمک به مردم در زمان شیوع کرونا، کمک مومنانه، اجرای طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون ، امداد رسانی در سیل و… را نمی‌توان نادیده گرفت.

در این دیدار سردار کشاورز و مسوول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) از سرهنگ احمدی فرمانده سپاه شهرستان آبادان به مناسبت هفته بسیج تجلیل کردند.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

منبع: ایرنا