عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است: بهترین اتفاق هفته گذشته برای فوتبال پس از مدتها، حضور تماشاگران در ورزشگاه به هنگام بازی استقلال و نساجی بود و این روند باید ادامه داشته باشد. به گزارش ایرنا جواد نکونام روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: ما منتظریم که درهای ورزشگاه […]

عصر خوزستان:

نکونام:بهترین اتفاق برای فوتبال ایران حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها است

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است: بهترین اتفاق هفته گذشته برای فوتبال پس از مدتها، حضور تماشاگران در ورزشگاه به هنگام بازی استقلال و نساجی بود و این روند باید ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا جواد نکونام روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: ما منتظریم که درهای ورزشگاه شهدای فولاد در بازی خانگی بعدی به روی هواداران‌ ما باز شود و آنها را در کنار خود داشته باشیم.

وی افزود: به لحاظ شکل بازی، انسجام و آمادگی جسمانی فاصله زیادی با نقطه ایده آل داریم. بازی با تیم هوادار تهران به ما نشان داد کار زیادی برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و هماهنگ داریم اگرچه زمان کمی برای کار داشته و نباید زمان را از دست دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: کار سختی داریم اما آنچه ما را امیدوار می‌کند سخت‌کوشی، تعهد و اراده بازیکنان و اعضای تیم است. در تمرین‌های ۲ هفته اخیر به‌ صورت مستمر تلاش بازیکنان برای پیشرفت را دیده‌ام و خوشحالم که در مسیر خوبی قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته، تیم ما ۱۰ نفره برابر تیم هوادار تهران به برتری رسید و سه امتیاز شیرین را کسب کردیم افزود: بردن این بازی کار بزرگی بود در حالی که مدت زیادی ۱۰ نفره بودیم. در کل فضای خوبی در رختکن، باشگاه و در میان هواداران وجود دارد اما از کیفیت فنی تیم هنوز رضایت ندارم.

نکونام ادامه داد: بازیکن می‌تواند اشتباه کند اما هیچ‌ تیمی به‌ خاطر اشتباه یک بازیکن شکست نمی‌خورد و هیچ تیمی با درخشش یک بازیکن برنده نمی‌شود. فکر می‌کنم در ۲ فصل اخیر نام فولاد بیشتر از هر نام دیگری در فوتبال ایران تداعی کننده کلمه “تیم” بوده است.

وی افزود: ما یک تیم هستیم لذا با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم و در سوی مقابل در کنار هم اشتباه می‌کنیم، یاد می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد.

تیم فولاد خوزستان اکنون با هفت امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جا گرفته است.

منبع: ایرنا