عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان گفت: پروانه فعالیت رانندگان تاکسی‌ که در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت نکرده و از تزریق واکسن امتناع می‌کنند، تمدید نخواهد شد. طارق طویشی یکشنبه ، اظهار داشت: طبق ابلاغ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه تاکسی‌رانی شهری کشور، در صورتی که  این افراد بدون […]

عصر خوزستان:

پروانه فعالیت تاکسیرانانی که واکسن نزنند در آبادان تمدید نمی‌شود

آبادان – ایرنا – مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان گفت: پروانه فعالیت رانندگان تاکسی‌ که در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت نکرده و از تزریق واکسن امتناع می‌کنند، تمدید نخواهد شد.

طارق طویشی یکشنبه ، اظهار داشت: طبق ابلاغ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه تاکسی‌رانی شهری کشور، در صورتی که  این افراد بدون عذر موجه پزشکی از تزریق واکسن کرونا خودداری کنند، محدودیت‌هایی برای آن‌ها اعمال می‌شود و پروانه فعالیت آنها تمدید نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر، امکان واکسیناسیون کرونا برای رانندگان تاکسی‌ شهر آبادان فراهم است، افزود: با توجه به اینکه رانندگان سامانه حمل‌ونقل عمومی در خطر بیشتری از نظر ابتلا به کرونا قرار دارند لذا امتناع آنها از تزریق واکسن برای آنان و مردم خطرناک است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان با اشاره به تزریق واکسن کرونا به بیش از ۷۰ درصد از تاکسیرانان این شهر گفت: در حال حاضر ۶۵۰ دستگاه تاکسی فعال در آبادان وجود دارد که انتظار می‌رود ۳۰ درصد باقی مانده برای تزریق واکسن اقدام کنند.

طویشی بیان کرد: از فعالیت تاکسیرانانی که حداقل یک دُز واکسن را تزریق نکرده باشند جلوگیری می‌شود و در صورت فعالیت تاکسی آنها به پارکینگ منتقل می شود.

وی افزود: ضرورت دارد رانندگان سامانه حمل‌ونقل عمومی علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ملزم کردن مسافران به رعایت پروتکل های بهداشتی خود را نیز واکسینه کنند.

منبع: ایرنا