عصر خوزستان: دزفول-ایرنا-نماینده مردم شوش وکرخه درمجلس شورای اسلامی گفت: طرح فاضلاب شهرهای شوش و کرخه با یکهزار و ۳۲۰ میلیارد ریال فاینانس داخلی اجرا می‌شود. به گزارش ایرنا محمد کعب عمیر عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شوش و کرخه با بیان اینکه این شهرها از شبکه فاضلاب محروم هستند، افزود: با پیگیری […]

عصر خوزستان:

طرح فاضلاب شهرهای شوش و کرخه با فاینانس داخلی اجرا می‌شود

دزفول-ایرنا-نماینده مردم شوش وکرخه درمجلس شورای اسلامی گفت: طرح فاضلاب شهرهای شوش و کرخه با یکهزار و ۳۲۰ میلیارد ریال فاینانس داخلی اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا محمد کعب عمیر عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شوش و کرخه با بیان اینکه این شهرها از شبکه فاضلاب محروم هستند، افزود: با پیگیری انجام شده مقرر شد تا این طرح در قالب تسهیلات از طریق ماده ۵۶ و فاینانس داخلی اجرا شود.
وی ادامه داد: تسهیلات مورد نیاز شبکه فاضلاب شوش و کرخه در راستای فاینانس داخلی از سوی یک بانک داخلی تامین می‌شود.
ضرورت احداث پست فوق توزیع شمال خوزستان
 نماینده مردم شوش وکرخه درمجلس بر ضرورت احداث پست فوق توزیع شمال خوزستان در شهرستان شوش تاکید کرد و گفت: با پیگیری انجام شده وزارت نیرو با احداث این پست برق موافقت کرده است.
وی افزود: برای احداث این پست برق ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است ضمن اینکه این پست برق به صورت فازبندی قرار است احداث شود.
کعب عمیر همچنین از پیگیری افزایش ظرفیت پست برق هفت تپه خبر داد و اظهارداشت: ۲ دستگاه ترانس با ظرفیت ۳۲۰ مگاولت آمپر تا آخر سال در پست برق هفت نپه نصب می‌شود،

درخواست احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شوش
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درخواست احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تامین اجتماعی در شوش به وزیر تعاون ارایه شده که از سوی این وزارتخانه در حال بررسی و پیگیری است. 
وی افزود: شهرستان شوش با ۱۳۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی مستحق داشتن بیمارستان تامین اجتماعی بوده که این مطالبه مردم در حال پیگیری است.

اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث پل نظام مافی
 کعب عمیر از تخصیص ۸۵٠ میلیارد ریال برای احداث پل نظام مافی شوش خبر داد و گفت: اجرای این طرح در مرحله مناقصه است. 

پرسش و پاسخ خبرنگاران پیرامون مسایل شهری از دیگر بخش‌های این نشست خبری بود. 

منبع: ایرنا