عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) از بسیج به عنوان نماد خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و نظام نام برد و گفت:مدیریت بسیجی با برخورداری از ویژگی‌های خاص می تواند بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور باشد. به گزارش ایرنا سردار پاسدار یدالله کشاورز سه‌شنبه در دیدار […]

عصر خوزستان:

بسیج نماد خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و نظام است

آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) از بسیج به عنوان نماد خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و نظام نام برد و گفت:مدیریت بسیجی با برخورداری از ویژگی‌های خاص می تواند بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور باشد.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار یدالله کشاورز سه‌شنبه در دیدار با سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر به مناسبت هفته بسیج با اشاره به کارکردهای مدیریت جهادی و بسیجی در اعتلای انقلاب اسلامی افزود: رفع مشکلات مناطق محروم کشور با مدیریت بسیجی و بهره گیری از ظرفیت های بسیج امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: نیروهای بسیجی با حضور در مناطق محروم کشور بسیاری از مشکلات این مناطق را حل کرده و همواره آماد خدمت به مردم و نظام اسلامی می باشند.

سردار کشاورز با اشاره به توان و ظرفیت بسیج در زمینه هایی چون کارآفرینی،عمل‌گرایی هدفمند، تخصص گرایی توام با تعهّد، افزایش بازدهی و تسریع در انجام امور گفت: نیروی مقاومت بسیج قادر است خود به‌عنوان شیوه‌ای کاربردی و راهگشا در راس برنامه‌ریزی‌ کلان کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه بسیج در رفع محرومیت‌ خاطرنشان کرد: ارزش‌های تفکر بسیجی همان‌گونه که در عرصه جنگ تحمیلی به کار گرفته شد و دستاوردهای بزرگی در عبور از این بحران به دنبال داشت، در عرصه محرومیت‌زدایی نیز با حضور جوانان و نیروهای بسیجی نخبه از اقشار گوناگون تحولات چشمگیری تاکنون ایجاد کرده است.

در پایان سردار کشاورز با اهدا لوح تقدیر از فرمانده سپاه خرمشهر تجلیل کرد.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.

منبع: ایرنا