عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: بازی مهمی در برابر تیم پرمهره و باتجربه نفت مسجدسلیمان داریم و معتقدم آنها تجربه خوبی از حضور در لیگ برتر دارند. به گزارش ایرنا محمد ربیعی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: فکر می کنم بازی خوبی خواهد […]

عصر خوزستان:

سرمربی مس رفسنجان: نفت مسجدسلیمان تجربه خوبی در لیگ برتر دارد

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: بازی مهمی در برابر تیم پرمهره و باتجربه نفت مسجدسلیمان داریم و معتقدم آنها تجربه خوبی از حضور در لیگ برتر دارند.

به گزارش ایرنا محمد ربیعی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود زیرا هر ۲ تیم به شرایط یکدیگر آگاه هستند. سعی کردیم در ۲ سه روز اخیر خودمان را برای این دیدار آماده و ریکاوری کنیم.

وی افزود: امروز حدود ۶ تا هفت ساعت طول کشید تا به مسجدسلیمان رسیدیم که تا حدودی موجب خستگی بازیکنان شد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: امیدوارم بازی فردا چهارشنبه از لحاظ کیفی در سطح خوبی باشد و با شناختی که از حریف داریم، بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

وی افزود: یکی ۲ بازیکن مصدوم داریم که آنها را در بازی فردا نداریم ولی در کل فکر می کنم چون ابتدای فصل است هر ۲ تیم بیشتر بازیکنان خود را در اختیار دارند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس از ساعت ۱۷ سوم آذر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

تیم مس رفسنجان اکنون با پنج امتیاز در مکان دهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

منبع: ایرنا