عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بسیجیان را ولایتمدار و ادامه دهنده راه شهیدان دانست و گفت: بصیرت و زمان شناسی از شاخص‌های بارز بسیجیان واقعی است. به گزارش ایرنا سردار پاسدار یداله کشاورز روز چهارشنبه در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه تیپ امام صادق (ع) […]

عصر خوزستان:

بصیرت و زمان شناسی از شاخص‌های بارز بسیجیان است

آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بسیجیان را ولایتمدار و ادامه دهنده راه شهیدان دانست و گفت: بصیرت و زمان شناسی از شاخص‌های بارز بسیجیان واقعی است.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار یداله کشاورز روز چهارشنبه در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه تیپ امام صادق (ع) برگزار شد بیان کرد: اگر نماد شهامت بسیج را حفظ کنیم، می‌توانیم به بسیجی بودن خود افتخار کنیم، همان‌گونه که امام خمینی(ره) در آخرین پیام خود بسیج را مدرسه عشق نامیدند و با غبطه خوردن به اخلاص بسیجیان از خدا خواستند تا در صحرای محشر او را با بسیجیان محشور گرداند.

وی گفت: ما باید حامی ولی فقیه باشیم یعنی همان‌گونه که ولی فقیه می‌بیند، ببینیم و رفتار کنیم چرا که اگر رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود، نمی‌توانستیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

سردار کشاورز ادامه داد: آمریکا از اواخر قرن نوزدهم قصد رهبری جهان، و تسلط بر خاورمیانه را داشت و این را می‌دانستند که باید بر ایران مسلط شوند اما امروزه ایران قدرت بزرگ منطقه است.

وی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد اخلاص مردم را بگیرد بنابراین تا این باور و اخلاص باشد خداوند از ما حمایت می‌کند، مانند ماجرای حمله نظامی آمریکا در طبس که با خواست خداوند متعال زمین‌گیر شدند.

تاکید امام جمعه خرمشهر بر تبیین تفکر بسیجیی

امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین گفت: باید تفکر بسیجی را در جامعه حفظ کنیم تا انقلاب حفظ شود؛ جایی که تفکر بسیجی نداشته باشیم ضربه خورده‌ایم.

بصیرت و زمان شناسی از شاخص‌های بارز بسیجیان است

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود:متاسفانه تفکر بسیجی در بین برخی مردم بد تبیین شده است؛ جذب بسیج باید در میان کسانی باشد که با تفکر بسیج مخالفند.

وی بیان کرد: ایران دارای اقتدار موشکی است، ما شانزدهمین کشور در تولید بنزین در جهان هستیم، با این همه قدرت چرا باید نگاهمان به بعضی کشورهای اروپایی باشد و کالاهای کم اهمیت را از غرب بگیریم؟

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: اگر از ظرفیت‌های داخلی و ذخایر معدنی استفاده کنیم دیگر احتیاج به غرب نداریم؛ اگر بخواهیم جهادی عمل کنیم باید از ذخایر و ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم تا مشکلاتمان حل شود.

در این آیین از مسن‌ترین و جوان‌ترین بسیجی مستقر در خط مرزی تیپ امام صادق (ع) تجلیل شد.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.

منبع: ایرنا