عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر که در مسجد سلیمان درحال برگزاری است به دلیل اعتراض تیم میزبان به مدت ۱۱ دقیقه متوقف شد. به گزارش ایرنا تیم های نفت مسجدسلیمان و مس چهارشنبه شب در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که […]

عصر خوزستان:

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان ۱۱ دقیقه متوقف شد

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر که در مسجد سلیمان درحال برگزاری است به دلیل اعتراض تیم میزبان به مدت ۱۱ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایرنا تیم های نفت مسجدسلیمان و مس چهارشنبه شب در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار از دقیقه ۴۹ تا ۶۰ به دلیل اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان به تصمیم داور روی یک صحنه متوقف شد.

داور بازی معتقد بود که توپ درون محوطه جریمه به دست بازیکن نفت مسجدسلیمان اصابت کرده و نقطه پنالتی را نشان داد که این موضوع اعتراض شدید کادر فنی نفت از جمله فراز کمالوند را به همراه داشت.

در ادامه سرمربی نفت مسجدسلیمان بازیکنان خود را به نزد خود فراخواند و به آنها اجازه بازی نداد و این موضوع باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد. 

بازیکنان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان که حرکت آهسته این صحنه را از روی موبایل نگاه کردند معتقد بودند داور به اشتباه نقطه پنالتی را نشان داده است و به داور اعلام کردند که این صحنه را مجدد از روی موبایل تماشا کرده تا از تصمیمش بازگردد که داور این موضوع را نپذیرفت.

در ادامه داور بازی به دلیل اعتراض شدید یکی از مربیان نفت را از زمین بازی اخراج کرد.

بازی پس از توقف ۱۱ دقیقه ای مجدد آغاز شد اما در ادامه و با گذشت ۶ دقیقه باز هم بازی به دلیل اعتراض شدید کادر فنی نفت بر ای ۲ دقیقه متوقف شد که با وساطت ناظر بازی موضوع پایان یافت.

در ادامه کمالوند به دلیل اعتراض پی در پی از زمین بازی اخراج شد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس اکنون با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان در جریان است.

منبع: ایرنا