عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – گردهمایی بزرگ یاوران ولایت دزفول روز چهارشنبه با حضور پرشور بسیجیان در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی از اساتید حوزه علمیه در خوزستان روز چهارشنبه در این گردهمایی با تبریک هفته بسیج گفت: دشمن با راه اندازی بیش از ۲۶۰ شبکه فارسی زبان […]

عصر خوزستان:

گردهمایی بزرگ یاوران ولایت دزفول برگزار شد

دزفول – ایرنا – گردهمایی بزرگ یاوران ولایت دزفول روز چهارشنبه با حضور پرشور بسیجیان در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی از اساتید حوزه علمیه در خوزستان روز چهارشنبه در این گردهمایی با تبریک هفته بسیج گفت: دشمن با راه اندازی بیش از ۲۶۰ شبکه فارسی زبان به دنبال استحاله فرهنگی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای دشمن پایان بسیج است که ن باید از آن غفلت کرد، افزود: امروز به شدت برای حفظ ناموس، شرف، وطن، دین و پیشرفت و توسعه به بسیج نیازمندیم.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: متاسفانه برخی در خواب غفلت به سر بردند و دم از صلح با دشمن زدند و با این شعار هشت سال مردم را سرکار گذاشتند.

وی با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای تسلط بر دنیا از نظر جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی افزود: انگلیسی‌ها در زمان پهلوی از ایرانیان حق توحش می‌گرفتند و در برخی نقاط داخل خاک کشور خودمان اجازه ورود نداشتیم.

حجت الاسلام حاجتی تجزیه خاورمیانه را از برنامه‌های قدیم استکبار دانست و اظهارداشت: ۱۷ استان تا قبل از انقلاب اسلامی از ایران جدا شد ولی بعد از انقلاب حتی یک وجب از خاک میهن جدا نشد.

وی با بیان اینکه زمانی ایران همسایه هندوستان بود و زبان دوم این کشور، فارسی بود، افزود: متاسفانه کسی نبود مقابل این ظلم بزرگ به ملت ایران را بگیرد در نتیجه کشور کوچک و کوچکتر شد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اشغال ایران در سال ۱۲۹۸ گفت: انگلیس جنوب و روسیه شمال ایران را در این سال اشغال کردند ضمن اینکه گمرکات به بلژیک واگذار شد و آثار باستانی توسط فرانسه به غارت رفت.

وی با بیان اینکه آثار تاریخی شوش و دزفول در موزه لوور فرانسه هستند، افزود: رضاخان با ۶۹ میلیون تومان از ایران خارج شد و مجلس پهلوی با ۱۷۰ امضای نمایندگان به جدایی بحرین از ایران رای دادند.

حجت الاسلام حاجتی حماسه آفرینی رزمندگان ایران را یادآور شد و اظهارداشت: برخی برای بیدار شدن از خواب و جلوگیری از فریب دشمن باید تاریخ بخوانند تا قدر سیدجمشید صفویان و سردار سلیمانی را بدانند.

وی دلیل گردهمایی بسیجیان را دفاع از استقلال، دین و میهن اسلامی دانست و افزود: دشمن تلاش دارد جوانان ما در فساد و فضای مجازی غرق شوند و اعتراضی به جنایات مستکبران نکنند.

این استان حوزه علمیه با اشاره به فروش تعداد زیادی از زنان ایزدی در بازار برده فروشان توسط داعش گفت: این گروه تروریستی، آمرلی را ۳۶۰ درجه محاصره و آب این شهر را مسموم کرد ولی حاج قاسم سلیمانی طی یک عملیات این محاصره را شکست.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی به عزت ایران افزود و باید ادامه دهنده راه او باشیم.

تجلیل از خانواده شهدا، اجرای سرود و همخوانی از دیگر بخش‌های این گردهمایی بود.

منبع: ایرنا