عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: لیاقت برد با گل های بیشتری داشتیم و حداقل می توانستیم با اختلاف سه گل بازی را ببریم. به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: امشب تمام کسانی که برای ما […]

عصر خوزستان:

مربی مس رفسنجان: با اختلاف سه گل می توانستیم پیروز میدان شویم

اهواز – ایرنا – مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: لیاقت برد با گل های بیشتری داشتیم و حداقل می توانستیم با اختلاف سه گل بازی را ببریم.

به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: امشب تمام کسانی که برای ما بازی کردند و یا وارد زمین شدند بسیار تاثیرگذار بودند و تصمیم کادر فنی در خصوص تعویض ها کاملا درست بود.

وی افزود: در تمام ۹۰ دقیقه بر بازی مسلط بودیم و بازی تحت کنترل ما بود اگرچه موقعیت های بسیاری در هر ۲ نیمه به دست آوردیم که در امر گلزنی موفق نبودیم. به تیمم تبریک می گویم ولی از برد یک بر صفر راضی نیستم. 

مربی مس رفسنجان گفت: در خصوص داوری معمولا نظر نمی دهم ولی روی صحنه پنالتی، ۱۲ دقیقه بازی متوقف شد و بعد آن صحنه های قشنگی رخ نداد. برای اولین بار گوشی موبایل را به درون زمین بردند تا صحنه تکرار را به داور نشان دهند.

وی ادامه داد: در کل به نظرم آن صحنه پنالتی بود ولی بهتر است که کارشناسان در این خصوص نظر دهند.

صادقی عنوان کرد: تمام مربیان و باشگاه ها انتظار دارند که سیستم var هر چه زودتر وارد ایران شود تا تیم ها متضرر نشده و حق شان ضایع نشود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان با برتری یک بر صفر مس به پایان رسید.

منبع: ایرنا