عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۱ قبضه کلت کمری در شهرستان اهواز خبر داد. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر بیان کرد: در کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و […]

عصر خوزستان:

دستگیری سرکرده یک باند قاچاق سلاح در اهواز

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۱ قبضه کلت کمری در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر بیان کرد: در کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح خوزستان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری معاونت اطلاعات مرزبانی، طی رصد اطلاعاتی یکی از عناصر اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان‌ اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تحقیق پلیسی محل تردد قاچاقچی مورد نظر را شناسایی و با همکاری معاونت اطلاعات مرزبانی استان در یک عملیات مشترک وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه و محل جاساز متهم ۱۱ قبضه کلت کمری، چهار هزار و ۲۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۲۲ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد، افزود: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و با افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

پیش از این نیز در ۲۷ آبان باند قاچاق سلاح و مهمات به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در خوزستان منهدم و ۸۰ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیر زیادی مهمات کشف و ضبط شد.

منبع: ایرنا