عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: یک نفر از اراذل و اوباش زورگیر تحت تعقیب قضایی با تلاش نیروهای پلیس در شهر میانرود دزفول دستگیر شد. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی پنجشنبه افزود: در پی دریافت  گزارش مردمی در خصوص اخاذی و زورگیری باسلاح گرم وسرد در شهر میانرود توسط […]

عصر خوزستان:

دستگیری فرد شرور زورگیر در میانرود دزفول

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: یک نفر از اراذل و اوباش زورگیر تحت تعقیب قضایی با تلاش نیروهای پلیس در شهر میانرود دزفول دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی پنجشنبه افزود: در پی دریافت  گزارش مردمی در خصوص اخاذی و زورگیری باسلاح گرم وسرد در شهر میانرود توسط فردی شرور با هویت مشخص موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ میانرود قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این فرد شرور به دلیل جرائم متعدد تحت تعقیب و متواری بود افزود:عوامل تجسس کلانتری۱۷ با انجام کار اطلاعاتی  محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی با پشتیبانی یگان امداد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

گراوندی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره شرارت اعتراف کرد گفت:در بازرسی از مخفیگاه متهم سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه و تعدادی اقلام وسایل شرارت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: متهم با چهار فقره سابقه حبس و هفت برگ جلب در شعبه های  مختلف قضایی تحت تعقیب بود که پس از  دستگیری و تشکیل پرونده روانه زندان شد.

منبع: ایرنا