عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اولویت کاری مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این دوره تقویت توان داخلی بدون تکیه بر خارج با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد روز پنجشنبه در آیین استقبال از پیکرهای مطهر شهدا در مرز شلمچه […]

عصر خوزستان:

نماینده ولی فقیه در خوزستان: رویکرد دولت اتکا به ظرفیت‌های داخلی است

آبادان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اولویت کاری مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این دوره تقویت توان داخلی بدون تکیه بر خارج با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد روز پنجشنبه در آیین استقبال از پیکرهای مطهر شهدا در مرز شلمچه با بیان اینکه مسئله گرانی امروز امری دستوری نیست، بیان کرد: دولت سه ماه است روی کار آمده در حالی که وضعیت موجود امروز نتیجه مسیری چند ساله است.

وی توجه به جلوه‌های ظاهری را عامل بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه بیان کرد و افزود: توجه مسئولان گذشته به مظاهر دنیا عامل وضعیت کنونی است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به مقام شهید و شهدا در دین اسلام و نظام اسلامی اظهار داشت: ایران در ۲۰۰ سال در جنگ با روسیه نصف خاک خود را از دست داد اما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک به دشمن واگذار نکرد چرا که آن روز ولایت فقیه نبود ولی امروز تعالی و پیروزیهای کشور مرهون این نگاه است. 

استاندار خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه امروز مسئولیت سنگینی بر دوش ما گذاشته شده است گفت: در دولت‌های مختلف خدماتی ارائه شده اما در هشت سال گذشته با تفکری مواجه بودیم که نگاه به خارج از کشور بود و نتیجه آن برجام بی سرانجام بود .
صادق خلیلیان اظهار داشت: این دولت که خود را خادم مردم می‌داند با استعانت از شهدا و تحت نظارت رهبری با استفاده از توان تمام نیروها مشکلات را یکی پس از دیگری رفع می‌کند و امید است که شاهد ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیشرو باشیم.

وی شرط رسیدن به این هدف را عمل کردن به مسئولیت‌ها بیان کرد و افزود: با عزم دولت و تلاش شبانه‌روزی مشکلات کشور رفع خواهد شد.

پیکرهای پاک و مطهر ۵۸ شهید هشت سال مقدس روز پنجشنبه از مرز بین‌المللی شلمچه به خاک وطن منتقل شدند.                                 

مرز بین المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

منبع: ایرنا