عصر خوزستان: عکس آرشیوی  شیراز-ایرنا تیم پارس آرا شیراز در آخرین هفته از دور رفت رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور برابر تیم حفاری خوزستان شکست خورد. به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از گروه دوم جمعه در سالن دانشگاه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد. شاگردان […]

عصر خوزستان:

فوتسال برتر بانوان/ پارس آرا شیراز مقابل حفاری خوزستان شکست خورد

عکس آرشیوی
 شیراز-ایرنا تیم پارس آرا شیراز در آخرین هفته از دور رفت رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور برابر تیم حفاری خوزستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از گروه دوم جمعه در سالن دانشگاه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد.

شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم جوان پارس آرا ابتدا با گل زهرا روشن زاده از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه نیز تیم حفاری بازی بهتری را به نمایش گذاشت و با گل های مریم چرخاوی بازیکن شیرازی خود، زهرا اسدی و سارا افرازی به برتری دست یافتند.

سرانجام این بازی با نتیجه سه بر یک به سود  تیم حفاری خوزستان پایان یافت.  

با پایان یافتن دور رفت در گروه دوم پیکان تهران با ۱۸ امتیازقهرمان نیم فصل شد، نصر فردیس البرز با ۱۳ امتیاز و تیم حفاری خوزستان هم با ۱۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین تیم پارس آرا شیراز هم با سه امتیاز در رده ششم جدول هفت تیمی قرارگرفت.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه با هم به رقابت می پردازند و در پایان هم  از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند.

منبع: ایرنا