عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پر تلاش پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای مشاعات منازل و اماکن خصوصی را با ۲۳ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست روز جمعه در تشریح جزئیات این […]

عصر خوزستان:

اعتراف سارق حرفه‌ای به ۲۳ فقره سرقت در اهواز

اهواز – ایرنا – جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پر تلاش پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای مشاعات منازل و اماکن خصوصی را با ۲۳ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت وسایل منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اهواز، کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های رخ داده و کار تخصصی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت‌های رخ داده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به عمل آمده نظر به مستندات و قرائن موجود تاکنون به ۲۳ فقره سرقت مشاعات منازل و اماکن خصوصی در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سرهنگ سفید پوست بیان کرد:  تحقیقات جهت دستگیری سایر ایادی و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.
 

منبع: ایرنا