عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دبیر فدراسیون جودو کشور گفت: این فدراسیون برنامه بلند مدتی برای مربیان قهرمان پرور دارد و در این راستا تفاهم نامه ای با دانشگاه های مختلف منعقد کردیم تا از ظرفیت علمی آنها استفاده کنیم. به گزارش ایرنا صدیقه کعبی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری جودو در […]

عصر خوزستان:

فدراسیون جودو برنامه بلندمدتی برای مربیان قهرمان پرور دارد

اهواز – ایرنا – دبیر فدراسیون جودو کشور گفت: این فدراسیون برنامه بلند مدتی برای مربیان قهرمان پرور دارد و در این راستا تفاهم نامه ای با دانشگاه های مختلف منعقد کردیم تا از ظرفیت علمی آنها استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا صدیقه کعبی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری جودو در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوزستان در رشته های رزمی به ویژه جودو یک تاریخچه طلایی داشته و همواره ورزشکاران استان در میادین مختلف داخلی و خارجی افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: در ۲ سال اخیر موضوع کرونا به همه بخش های جامعه از جمله رشته جودو آسیب وارد کرد اما خوشحالم که شاهد فعالیت مجدد جودو در خوزستان هستیم.

دبیر فدراسیون جودو گفت: مربیان قهرمان پرور خیلی خوبی در خوزستان وجود دارد که امیدوارم با برنامه ریزی آموزشی هیات استان و حمایت فدراسیون مجددا شاهد رشد و شکوفایی این رشته المپیکی در خوزستان و دیگر استان ها باشیم.

وی بیان کرد: فدراسیون این آمادگی را دارد که مربیان خوب خود را برای برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا دانش مربیان به خوزستان اعزام کند تا مربیانی که با عشق این رشته را دنبال می کنند، نخبه پروری کرده و شاهد حضور ورزشکاران استان در المپیک و دیگر میادین باشیم.

کعبی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون از باشگاه های جودو حمایت می کند گفت: حمایت از باشگاه های ورزشی جزو شرح وظایف اداره کل ورزش و جوانان بوده که در دستور کارشان است اما فدراسیون حمایت معنوی خود را از باشگاه ها دارد.

به گزارش ایرنا این دوره دانش افزایی با حضور ۵۰ مربی مرد و زن در باشگاه بدر اهواز برگزار شد.

در خوزستان ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا