عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به دلیل وزش بادهای متوسط تا شدید در روز جاری احتمال وقوع پدیده گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی طی ساعاتی از بعد از ظهر وجود دارد. به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان […]

عصر خوزستان:

وقوع گردو غبار در برخی شهرهای خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به دلیل وزش بادهای متوسط تا شدید در روز جاری احتمال وقوع پدیده گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی طی ساعاتی از بعد از ظهر وجود دارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری  روز جمعه با اشاره به بارشهای پراکنده در برخی از نقاط استان گفت : در بررسی نقشه های پیش یابی با استقرار سامانه بارشی تا اواخر روز سه شنبه هفته آینده به ویژه در روزهای شنبه تا اواخر دوشنبه ، شاهد رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تند بادهای لحظه ای در اغلب مناطق استان و  بارش تگرگ و  برف در ارتفاعات خواهیم بود.

وی ادامه داد : با توجه به حجم بارشها به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات استان آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیلهای کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد : وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تند بادهای لحظه ای در اغلب مناطق استان، بارش تگرگ در مناطق مستعد وبارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

سبزه زاری خاطر نشان کرد : در شبانه روزگذشته گتوند با ۲۶ و ایذه با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط استان بوده اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد : در شبانه روزگذشته حداکثر دمای اهواز ۲۴.۸ و حداقل ۱۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

منبع: ایرنا