عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به دستگیری سه نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در آیین‌های عروسی و عزا در این شهرستان، بر برخورد با هنجارشکن و دارندگان سلاح غیرمجاز تاکید کرد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس از آبادان، سرهنگ حسین زلقی روز […]

عصر خوزستان:

افراد هنجارشکن و دارندگان سلاح غیرمجاز در آبادان در رصد قانون هستند

آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به دستگیری سه نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در آیین‌های عروسی و عزا در این شهرستان، بر برخورد با هنجارشکن و دارندگان سلاح غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس از آبادان، سرهنگ حسین زلقی روز شنبه افزود: به دنبال رصد عاملان تیراندازی در آیین‌ها و برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز در مناطق جرم خیز این شهرستان، ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی توانستند ، مخفیگاه سه نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه متهمان دارای سوابق تیراندازی غیرمجاز در آیین‌های عزا و عروسی در آبادان بودند گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۲ قبضه جنگی کلانشینکف و ۲ قبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

زلقی با بیان اینکه پلیس فعالیت افراد هنجارشکن را رصد و تعقیب خواهد کرد ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رسم غلط تیراندازی در آیین‌های عزا و شادی در برخی مناطق عشایری و قومی خوزستان، منجر به بروز حوادث خونین و ناگوار شده، و مسوولان مربوطه استفاده از آن را ممنوع اعلام کرده‌اند.

منبع: ایرنا