عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت:حضور قدرتمند در جام حذفی برای ما مهم است و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و شمس‌آذر قزوین افزود: بازی بسیار سختی در پیش داریم و تیم‌های لیگ […]

عصر خوزستان:

سرمربی صنعت‌نفت آبادان: هیچ تیمی را در جام حذفی  دست‌کم نمی‌گیریم

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت:حضور قدرتمند در جام حذفی برای ما مهم است و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم.

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و شمس‌آذر قزوین افزود: بازی بسیار سختی در پیش داریم و تیم‌های لیگ یک، برای عرض اندام برابر تیم‌های لیگ برتری به میدان می‌آیند.

وی افزود: نخستین بازی جام حذفی برای ما بسیار مهم است و یک دیدار تدارکاتی مناسب پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان است.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: از بازیکنان تیم شمس آذر شناخت لازم را داریم و در این تیم حدود ۹ بازیکن خوزستانی حضور دارند و در هیچ شرایطی آنها را دست کم نمی‌گیریم.

وی افزود: در برابر تیم شمس‌آذر بدون شک با تمام توان و بازیکنان اصلی وارد زمین بازی خواهیم شد و در تمرین سعی کردیم بازیکنان تیم را از اهمیت این دیدار آگاه کنیم.

منصوریان با اشاره به مشکلات مالی تیم صنعت‌نفت گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم اهل اعتصاب نیستند ولی امیدواریم مسوولان کمک کنند و هرچند مدیرعامل پالایش پخش فرآورده‌های نفتی کشور وعده داده مشکلات مالی تیم را حل کند که امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: از دبیر شورای عالی مناطق آزاد تقاضا داریم شرایط را برای کمک کردن به تیم مهیا کند زیرا مردم منطقه آزاد اروند با این تیم زندگی می‌کنند.

وی افزود: استاندار خوزستان با وجود وعده‌ای که داد هنوز نتوانسته کمک مالی به تیم صنعت نفت کند و با این روند، نتیجه‌گیری سخت خواهد شد.

پژواک کرمپور سرمربی تیم شمس آذر قزوین به دلیل تاخیر در پرواز به نشست پیش از بازی نرسید.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا یکشنبه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی میزبان شمس‌آذر قزوین است.

منبع: ایرنا