عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر لزوم اجرای حدود الهی گفت: برخورد مستقیم با مظاهر فساد نتیجه مطلوب ندارد. به گزارش ایرنا سید احمد آوایی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه دزفول افزود: اجرا نشدن حدود الهی باعث مظاهر فساد و ساختار شکنی شده است. وی بیان اینکه […]

عصر خوزستان:

نماینده دزفول: برخورد مستقیم با مظاهر فساد نتیجه مطلوب ندارد

دزفول-ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر لزوم اجرای حدود الهی گفت: برخورد مستقیم با مظاهر فساد نتیجه مطلوب ندارد.

به گزارش ایرنا سید احمد آوایی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه دزفول افزود: اجرا نشدن حدود الهی باعث مظاهر فساد و ساختار شکنی شده است.

وی بیان اینکه ساختارشکنی محدود به بانوان نیست بر لزوم برخورد با مظاهر فساد به صورت ریشه‌ای تاکید کرد و ادامه داد: اگر حدود الهی اجرا شوند اجازه هنجارشکنی داده نمی‌شود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب فرهیختگان در فضای مجازی زیاد شده که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود. 
وی افزود: تا زمانی که فرهیختگان زنده هستند باید قدر آنها را بدانیم؛ افراد بزرگ زیادی در دزفول داریم که باید قدر آنها را بدانیم.
آوایی گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر نظم و رعایت حق الناس دارند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

یلدای فاطمی در دزفول برگزار می‌شود
فرماندار ویژه دزفول نیز با اشاره به تقارن شب یلدا با فاطمیه از مردم فهیم این شهرستان به دلیل لغو برنامه‌ها و جشن‌های شب یلدا قدردانی کرد.
علی فرهمندپور افزود: یکی از گروه‌های جهادی پیشنهاد داد با توجه به تقارن یلدا و شهادت حضرت فاطمه(س)، یلدای فاطمی همراه با سوگواری برگزار کنیم که گروه‌های جهادی و فرهنگی نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند تا حال و هوای شهر فاطمی باشد. 
وی با تاکید بر لزوم پربارتر کردن برنامه‌های فرهنگی در دزفول افزود: برنامه شهادت سردار سلیمانی در ایام فاطمیه نیز به صورت ویژه برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول از شورای فرهنگ عمومی خواشت در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد تا سه شب عزاداری در دزفول برگزار شود.

منبع: ایرنا