عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر بازی در جام حذفی امسال حکم فینال را دارد لذا باید با تمرکز بالا در تمامی بازی‌ها حضور پیدا کنیم. به گزارش ایرنا جواد نکونام عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی […]

عصر خوزستان:

نکونام: در جام حذفی هر بازی حکم فینال را دارد

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر بازی در جام حذفی امسال حکم فینال را دارد لذا باید با تمرکز بالا در تمامی بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بیان کرد: در مسابقات جام حذفی هر تیم تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. تیم فولاد فصل گذشته تجربه خوب و شیرینی در این مسابقات داشت و توانستیم قهرمان شویم.

وی افزود: در جام حذفی تمام بازی‌ها سخت و دشوار است و تا زمانی که کار تمام نشده اجازه هیچ گونه تصمیم گیری را نداریم. هدف اصلی‌ ما پیروزی و صعود به مرحله بعد است ولی اگر تیمی تمرکز نداشته باشد احتمال سورپرایز شدنش وجود دارد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: فیلم سه بازی تیم حریف را دیده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که بازی با تیم‌های ناشناخته سخت است اما در کل تمرکز ما روی تیم خودمان است و حریف را هم آنالیز کرده‌ایم. شهرداری نوشهر تیم باشهامت و منسجمی است ولی ما به دنبال پیروزی بوده و با تمام قوا بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ترکیب اصلی ما همیشه روز بازی یا یک روز قبل مشخص می‌شود بنابراین تیم اصلی و ذخیره نداریم ادامه داد: یک بازیکن باید حرفه‌ای باشد و با تغذیه و استراحت کافی توانایی بازی هر پنج روز یک بار و حتی ۲ روز یک بار را هم داشته باشد که ما این تجربه را در آسیا داشتیم.

نکونام، در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیم فولاد خوزستان گفت:سه بازیکن مصدوم داریم که هنوز به شرایط مدنظر ما نرسیده‌اند و در بازی فردا آنها را نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: وحید حیدریه به تیم ما اضافه شده و در حال تمرین کردن است اما هنوز مشخص نیست که شرایط حضور در بازی فردا را داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت آیاندا پاتوسی افزود: با پاتوسی نشستی داشتیم و خودش هم از وضعیت جسمانی‌اش  ناراحت است اگرچه در تلاش است تا به فرم ایده آل برسد. معتقدم اگر پاتوسی به آمادگی کامل برسد یکی از بهترین بازیکنان ایران و جزو پنج بازیکن تاثیرگذار لیگ خواهد بود و در کل به این بازیکن نیاز داریم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر از ساعت ۱۷:۴۵ روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا