عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر با بیان اینکه مقابل تیم هوادار تهران مستحق برد بودیم گفت: خوشحالم که برای نخستین‌بار در تاریخ بندر ماهشهر یک تیم لیگ برتری را در این مرحله شکست دادیم. به گزارش ایرنا موسی قنواتی شامگاه دوشنبه پس از برتری تیمش در مقابل میهمان خود […]

عصر خوزستان:

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: مقابل هوادار مستحق برد بودیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر با بیان اینکه مقابل تیم هوادار تهران مستحق برد بودیم گفت: خوشحالم که برای نخستین‌بار در تاریخ بندر ماهشهر یک تیم لیگ برتری را در این مرحله شکست دادیم.

به گزارش ایرنا موسی قنواتی شامگاه دوشنبه پس از برتری تیمش در مقابل میهمان خود هوادار تهران، در نشست خبری بیان کرد: در طول هفته گذشته نقاط ضعف و قوت تیم هوادار را شناسایی کرده بودیم و شناخت کاملی از آنها داشتیم و این موضوع در برد تیم ما موثر بود. 

وی با بیان اینکه در این بازی تمام راه‌های نفوذ حریف را بستیم تا نتوانند به هدف خود برسند افزود: همچنین با تعویض‌هایی که انجام دادیم در نیمه دوم به خواسته خود رسیدیم.

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر گفت: تیم هوادار از تیم‌های خوب لیگ برتری است اما امروز فرصتی مقابل ما نداشت. با برد امروز نه تنها به هدف خود رسیدیم بلکه توانستیم شور و نشاط خوبی به مردم ماهشهر تزریق کنیم. 

وی ادامه داد: شاگردانم در این بازی برنامه‌های تاکتیکی ما را به خوبی پیاده کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

قنواتی با تشکر از حمایت فرماندار نماینده مردم ماهشهر و شرکت های پتروشیمی‌ منطقه از این تیم افزود: امیدوارم که مسوولان این شهرستان بیش از گذشته به ما کمک کرده و همچنان کنار ما باشند.

وی با بیان اینکه این برد را به هواداران تیممان تقدیم می کنم گفت: امیدوارم در ادامه بتوانیم به همین شکل دل هواداران را شاد کنیم البته مسوولان هم باید کمک کنند تا حداقل شرایط زمین ما بهتر شود.

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر بیان کرد: از تیم داوری این بازی تشکر می‌کنم و شک ندارم در ادامه بیشتر از داور وسط بازی خواهیم شنید. 

دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و هوادار از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عصر روز دوشنبه در ماهشهر برگزار شد که با برتری یک بر صفر خلیج فارس به پایان رسید.

چهار تیم خلیج فارس، فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شدند.

منبع: ایرنا