عصر خوزستان: آیادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌: تیم شمس‌آذر قزوین با بازی هجومی کار را برای ما سخت کرده بود. به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و شمس‌آذر قزوین افزود: این پیروزی را به خانواده نفت و هواداران تیم صنعت […]

عصر خوزستان:

منصوریان: تیم شمس‌آذر بازی را برای ما سخت کرد

آیادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌: تیم شمس‌آذر قزوین با بازی هجومی کار را برای ما سخت کرده بود.

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و شمس‌آذر قزوین افزود: این پیروزی را به خانواده نفت و هواداران تیم صنعت نفت تبریک می‌گوییم.

وی گفت:می‌دانستیم با تیم سرسختی بازی داریم و با ۲ تغییر نسبت به بازی قبلی وارد بازی شدیم. در این بازی بر خلاف دیدارهای قبلی از ضربات نهایی خیلی خوب استفاده کردیم.

منصوریان بیان کرد: با تعویض‌های خود سعی در حفظ آرامش درون تیم داشتیم و به هدف خود رسیدیم.

وی افزود: در بازی امروز ۲ بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار گرفتند و نمایش قابل قبولی ارایه دادند که در آینده از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد.

منصوریان گفت: امروز حریف ما همانند دیگر تیم‌های لیگ یک، دفاعی بازی نکرد. آنها می‌توانستند با چند لایه برابر ما ضدفوتبال بازی کنند اما بازی هجومی و شجاعانه‌ای انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان ادامه داد: در دقیقه ۲۸ امید حامدی‌فر بعد از کارت زرد و انجام چند خطا در خطر اخراج بود که مجبور به تعویض وی شدیم. همچنین عباس بوعذار بعد از گلزنی زیر فشار بود و به دلیل جلوگیری از مصدومیت مجبور به تعویض وی شدیم.

وی افزود: ما از یک سو از به تعویق افتادن این دیدار ضرر کردیم و از سوی دیگر نیز سود بردیم زیرا بازیکنانمان به این دیدار رسیدند.

منصوریان بیان کرد: فاصله کمی با دیدار برابر تیم فولاد خوزستان داریم که مجبوریم سه روز بازیکنان را به اردو ببریم تا ذهن آنها را برای این بازی سخت آماده کنیم.

منصوریان گفت: خدا را شکر پای مهاجمان تیم به گلزنی باز شد و این نوید روزهای خوب دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز دوشنبه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه سه بر یک میهمانش شمس آذر قزوین را شکست داد.

منبع: ایرنا