عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: نیروهای اداره منابع طبیعی دزفول برای حفظ محیط زیست با عوامل قطع درختان درگیر شدند. علیرضا فتح الهی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای حفاظت از منابع طبیعی با متخلفان قطع درختان عباس آباد درگیر شدند و با […]

عصر خوزستان:

درگیری نیروهای منابع طبیعی با متخلفان قطع درختان در دزفول

دزفول-ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: نیروهای اداره منابع طبیعی دزفول برای حفظ محیط زیست با عوامل قطع درختان درگیر شدند.

علیرضا فتح الهی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای حفاظت از منابع طبیعی با متخلفان قطع درختان عباس آباد درگیر شدند و با همکاری و ورود دادستان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول و پاسگاه انتظامی محل از ادامه تخریب جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه متخلفان با استفاده از تاریکی شب و انبوه درختان موفق به فرار شدند، گفت: اداره منابع طبیعی به شدت با متخلفین برخورد خواهد کرد لذا از دوست داران طبیعت تقاضا می‌شود هرگونه تخلف در عرصه‌های طبیعی و ملی را به سامانه ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

فتح الهی با بیان اینکه طی ماه گذشته در این خصوص ۶ خودرو توقیف و ۱۲ نفر دستگیر شدند، اظهارداشت: خودروی متخلفان توقیف و بار به نفع دولت ضبط شد ضمن اینکه متخلفان هم بابت خسارت زیست محیطی و هم به علت بارقاچاق جریمه شدند. 

شهرستان دزفول حدود ۴۷۰ هزار هکتار منابع طبیعی دارد که ۳۵۰ هزار هکتار آن منابع ملی است .

منبع: ایرنا