عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در پیامی کشته و مجروح شدن جمعی از هم استانی‌ها در سانحه رانندگی صبح روز شنبه در جاده خرمشهر – اهواز را تسلیت گفت. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان ، صادق خلیلیان در این پیام آورده است: سانحه تاسف بار و دلخراش تصادف […]

عصر خوزستان:

پیام تسلیت استاندارخوزستان درباره تصادف خونین جاده خرمشهر - اهواز

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در پیامی کشته و مجروح شدن جمعی از هم استانی‌ها در سانحه رانندگی صبح روز شنبه در جاده خرمشهر – اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان ، صادق خلیلیان در این پیام آورده است: سانحه تاسف بار و دلخراش تصادف در جاده خرمشهر – اهواز و درگذشت جمعی از هم استانی‌های عزیز از جمله تعدادی از کارگران دلسوز و متعهد موجب تاثر و تاسف عمیق شد.
وی در این پیام افزوده است: اینجانب فقدان این عزیزان شریف ، تلاشگر و خدوم را به خانواده‌های محترم آنها و جامعه کارگری و مردم استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آنها رحمت واسعه و رضوان الهی،و برای خانواده مکرم و داغدار آنها صبر جمیل و اجر جزیل، و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبودی و شفای عاجل مسالت می نمایم.
در پیام استاندار خوزستان آمده است: بر مسوولان مربوطه واجب است در اسرع وقت نسبت به کارشناسی و بررسی دلایل بروز این حادثه اقدام و در جهت پیشگیری از تکرار موارد مشابه گام بردارند.

صبح روز شنبه بر اثر برخورد پنج دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده خرمشهر – اهواز، به گفته رییس پلیس راه خوزستان ۱۰ نفر کشته شدند.

بر اساس اعام مرکز اورژانس خوزستان در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که حال ۲ نفر وخیم است.

منبع: ایرنا