عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه فیبر نوری و رینگ ارتباطی در شمال خوزستان با حفاری و کابل کشی توسعه یافت. رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور تکمیل پروژه رینگ ارتباطی شمال خوزستان، با حفاری و کابل کشی بیش از […]

عصر خوزستان:

شبکه فیبر نوری در شمال خوزستان توسعه یافت

اهواز- ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه فیبر نوری و رینگ ارتباطی در شمال خوزستان با حفاری و کابل کشی توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور تکمیل پروژه رینگ ارتباطی شمال خوزستان، با حفاری و کابل کشی بیش از ۵۰ کیلومتر، طرح شبکه فیبر نوری آبژدان مسجد سلیمان به پشت پیان ایذه اجرا و عملیاتی شد. 

وی افزود: با اجرای این پروژه مناطقی از شمال خوزستان از جمله آبژدان مسجد سلیمان و پشت پیان ایذه به رینگ ارتباطی شبکه فیبر نوری استان متصل شد. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: با وصل شدن این مناطق به مسیر دوم شبکه رینگ ارتباطی، در صورت قطعی احتمالی ارتباط در این مناطق، شبکه ارتباطی و مخابراتی به مسیر جایگزین وصل می‌شود و ارتباط مشترکان بدون احساس قطعی پایدار و نرمال خواهد ماند.

فلاح زاده ادامه داد: این مسیر  بخشی از پروژه توسعه شبکه فیبر نوری و رینگ ارتباطی شمال خوزستان است که با همت و تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان اجرا و عملیاتی شد.

منبع: ایرنا