عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- نمایشگاه گل و گیاه عصر دوشنبه در اردوگاه شهید قاضی دزفول گشایش یافت. به گزارش ایرنا مدیر این نمایشگاه عصر دوشنبه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی گلخانه‌ها و ترویج کاشت گل و گیاه با حضور تولیدکنندگانی از مازندران، محلات، تهران، کرج، تبریز، کرمان و استقبال خوب نهالستان‌های دزفول گشایش […]

عصر خوزستان:

نمایشگاه گل و گیاه در دزفول گشایش یافت

دزفول-ایرنا- نمایشگاه گل و گیاه عصر دوشنبه در اردوگاه شهید قاضی دزفول گشایش یافت.

به گزارش ایرنا مدیر این نمایشگاه عصر دوشنبه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی گلخانه‌ها و ترویج کاشت گل و گیاه با حضور تولیدکنندگانی از مازندران، محلات، تهران، کرج، تبریز، کرمان و استقبال خوب نهالستان‌های دزفول گشایش یافته است.
احمد زرشناس افزود: در این نمایشگاه گل و گیاه، نهال، گل شاخه بریده و صنایع وابسته از جمله گلدان و سم برای فروش و بازدید به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل ۶۰ غرفه است که با مجوز اتاق اصناف و صنعت و معدن راه اندازی شده و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید و فروش از امروز تا ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ از نمایشگاه دیدن کنند.
شهرستان دزفول رتبه نخست تولید گل مریم و رتبه دوم تولید گل رز کشور را دارد و  سالانه بیش از ۸۰ میلیون شاخه انواع گل در گلخانه‌های این شهرستان تولید می‌شود.

منبع: ایرنا