عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- رئیس کل دادگستری خوزستان با رد موضوع تصرف اراضی ملی در منطقه زیدون شهرستان بهبهان گفت: طبق بررسی به عمل آمده عملیات خاکبرداری بدون اخذ مجوز در این منطقه انجام شده که در حال پیگیری قضایی است. به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی روز سه […]

عصر خوزستان:

اراضی ملی در منطقه زیدون شهرستان بهبهان تصرف نشده است

اهواز-ایرنا- رئیس کل دادگستری خوزستان با رد موضوع تصرف اراضی ملی در منطقه زیدون شهرستان بهبهان گفت: طبق بررسی به عمل آمده عملیات خاکبرداری بدون اخذ مجوز در این منطقه انجام شده که در حال پیگیری قضایی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی روز سه شنبه با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب درختان و تصرف اراضی ملی و تخریب آن در منطقه زیدون شهرستان بهبهان، گفت: در راستای پخش این کلیپ در فضای مجازی، کارشناسان منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ صورت گرفته اقدام انجام شده در محدوده اراضی ملی نبوده و در حریم ملکی اشخاص بوده است ضمن آنکه قلع و قمع درختی نیز صورت نگرفته است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان بیان داشت: طبق بررسی‌ انجام شده در منطقه زیدون عملیات خاکبرداری در سطح ۲ هکتار و به عمق سه متر بدون اخذ مجوز انجام شده که این امر از مصادیق تغییر کاربری بوده و پرونده قضایی آن تشکیل و درحال رسیدگی است.

انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تخریب درختان و تصرف اراضی ملی در منطقه زیدون شهرستان بهبهان موجب نگرانی دوستداران محیط زیست شد.

منبع: ایرنا