عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه به مناسبت سالروز در گذشت آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان بین ایتام، خانوده‌های کم‌برخوردار و محرومان این شهرستان توزیع شد. به گزارش ایرنا دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله جمی روز سه شنبه ، اظهار داشت:بسته‌های معیشتی شامل برنج، […]

عصر خوزستان:

یک هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه در آبادان توزیع شد

آبادان – ایرنا – یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه به مناسبت سالروز در گذشت آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان بین ایتام، خانوده‌های کم‌برخوردار و محرومان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایرنا دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله جمی روز سه شنبه ، اظهار داشت:بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه فرنگی‌، روغن مایع ، ماکارونی و سویا به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است.

نورالله کردفروشانی افزود:هر سری جهیزیه نیز شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و لوازم منزل به ازرش ۱۵۰ میلیون ریال بوده که به خانواده‌های نیازمند در آبادان اهدا شد.

وی افزود:بسته‌های معیشتی و جهیزیه با کمک موسسه خیریه امام علی ابن ابیطالب(ع) و خیرین شهرستان آبادان تهیه شده است.

به گزارش ایرنا مسوول حوزه علمیه امام صادق(ع)آبادان نیز در آیین گرامیداشت سالگرد آیت الله جمی در حسینیه ثارالله آبادان گفت:حضور آیت الله جمی در میدان مقاومت در روزهای ابتدای جنگ باعث شد تا شهر آبادان که در محاصره دشمن بعثی بود سقوط نکند.

حجت الاسلام سیدحسن دهدشتی افزود:آیت الله جمی در روزهای جنگ تحمیلی همیشه در کنار رزمندگان بود و هیچگاه نماز جمعه را در هشت سال دفاع مقدس تعطیل نکرد.

یک هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه در آبادان توزیع شد

وی افزود: مرحوم آیت الله جمی در طول دوران دفاع مقدس همیشه یار و یاور رزمندگان و مردم بی دفاع آبادان بود.
آیت الله غلامحسین جمی در هفتم دیماه ۱۳۸۷ در سن ۸۳ سالگی به دیار باقی شتافت و پیکرش در وادی السلام نجف اشرف به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا