عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر چهارشنبه موفق شد میهمانش آلومینیوم اراک را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. به گزارش ایرنا ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و آلومینیم اراک از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم […]

عصر خوزستان:

صنعت‌نفت آبادان نخستین شکست فصل را بر آلومینیوم اراک تحمیل کرد

آبادان – ایرنا – تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر چهارشنبه موفق شد میهمانش آلومینیوم اراک را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

به گزارش ایرنا ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و آلومینیم اراک از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آبادانی موفق شد با یک گل نیم اول و ۲ گل نیمه دوم با نتیجه سه بر یک پیروز میدان باشد.

نیمه اول این دیدار با میدان داری تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان آغاز شد و این تیم بارها مدافعان آلومینیوم اراک را دچار اشتباه کرد.

در دقیقه ۳۲ حسن بیت‌سعید مهاجم صنعت‌نفت صاحب موقعیت گلزنی شد که دروازه‌بان آلومینیوم سد راهش شد و توپ را روانه کرنر کرد.

طالب ریکانی در دقیقه ۳۳ ضربه کرنر را به صورت مواج روی دروازه آلومینیوم اراک ارسال کرد و محمد طیبی مدافع جلو کشیده این تیم درون شلوغی موفق شد گل برتری تیم صنعت‌نفت را در نیمه اول به ثمر برساند.

در ادامه نیمه اول شاگردان علیرضا منصوریان اجازه و فرصت بازی سازی به حریف اراکی خود را ندادند تا بازی در این نیمه با یک گل به سود صنعت‌نفت به پایان برسد.

نیمه دوم بازی متعادل آغاز شد و ۲ تیم برای زدن گل موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند.

در دقیقه ۵۶ اسماعیل شریفات از جناح چپ توپی را روی دروازه صنعت‌نفت برد و با یک بغل پای آرام و روی اشتباه دروازه‌بان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان منصوریان پس از این گل حملات خود را پایه ریزی کردند و در دقیقه ۶۶ توسط حسن بیت‌سعید از جناح چپ توپ را روی دروازه آلومینیوم فرستاد و محمدرضا غبیشاوی با ضربه سر دومین گل صنعت‌نفت را به ثمر رساند.

نفتی‌ها بعد از این گل بازی را اداره کردند و روی ضد حملات خطرناک ظاهر شدند.

در دقیقه ۹۲ فاخر تهامی از سمت راست صاحب موقعیت شدند و پاس این بازیکن به حسن بیت‌سعید شد و این مهاجم صنعت‌نفت توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم آلومینیوم اراک در ۱۱ بازی گذشته بدون شکست بود و فقط ۲ گل خورده از حریفانش دریافت کرده بود.

موعود بنیادی‌فر با کمک‌های علی میرزابیگی و حسن انتظاری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

محمد طیبی، امید حامدی‌فر و محمود مطلق‌زاده از تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان و رامتین سلیمان‌زاده و امیرمحمد هوشمند از تیم آلومینیوم اراک با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب احمد گوهری، حسین ساکی، محمد طیبی(۸۱- حکیم نصاری)، رضا یزدان‌دوست، امید خالدی، امید حامدی‌فر، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی(۷۲- فاخر تهامی)، طالب ریکانی(۸۹- مهدی حنفی)، حسن بیت‌سعید و شروین بزرگ به میدان رفت.

ترکیب تیم آلومینیوم اراک را نیز حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی(۸۳- میثم مجیدی)، امیر نوری(‌۴۶- میثم آقایی)، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌ نژاد(۴۶- امیر هوشمند)  و نیما درودی( ۷۶- علی فاتح) تشکیل دادند.

تیم فوتیال صنعت‌نفت آبادان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر صعود کرد.

منبع: ایرنا