عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: ۹ دی‌ماه سال ۸۸، آزمونی موفق برای ملت ایران در گذشته و تجربه‌ای موفق برای آینده است که باید بازخوانی شود. حجت الاسلام سید محسن شفیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: ۹ دی در تقویم […]

عصر خوزستان:

۹ دی آزمون و تجربه‌ای موفق برای گذشته و آینده است

دزفول-ایرنا- مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: ۹ دی‌ماه سال ۸۸، آزمونی موفق برای ملت ایران در گذشته و تجربه‌ای موفق برای آینده است که باید بازخوانی شود.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: ۹ دی در تقویم جمهوری اسلامی با نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده که یادآور یک تصمیم درست و یک اقدام به هنگام است. 

وی ادامه داد: حوادث زیادی در  تاریخ ملت ها پیش می آید مهم این است که در یک حادثه یک جامعه یا یک ملت به دور از تأثیرهای سطحی و احساسی چطور یک تصمیم درست بگیرد.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه یک عمل سنجیده یک پزشک می تواند به بیمارش زندگی ببخشد، گفت: ۹ دی نمایش یک اقدام درست، به جا و مبتنی بر معرفت ملت ایران است.

وی افزود: یک مرحله انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ انجام شد که مثل هر انتخاباتی یک پیروز و یک ناکام داشت ولی دشمن قصد داشت در  این انتخابات که نمایش مردم سالاری دینی است رخنه و فتنه انگیزی کند لذا در فاصله کمی اقدام به آتش زدن پرچم‌های امام حسین(ع) و تعرض به هیات‌های حسینی کردند.
حجت الاسلام شفیعی اظهار داشت: جامعه نظاره‌گر سریع تحلیل و نتیجه گیری کرد که این دیگر انتخابات نیست بلکه تعرض به مقدسات، اصول و باورها است لذا به موقع وارد عمل شد.
وی ادامه داد: مردم به خیابان ریختند، شعار دادند و با ابراز احساسات، مرز خود را مشخص کردند و اجازه ندادند انتخابات مقدساتشان لگدمال شود در واقع مردم مرز فتنه را از یک جریان انتخاباتی جدا کردند و خطری از بیخ گوش نظام، انقلاب اسلامی و ملت ایران گذشت.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه بزرگداشت ۹ دی یک پیام دارد، گفت: جامعه اگر احساس کرد خطر او را تهدید می‌کند هر حادثه ای را جانانه نقد می کند ولی اگر بی تفاوت بود ممکن است یک حادثه جزئی منافعش را به خطر بیندازد.

منبع: ایرنا