عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم و فشارهای دشمنان نتیجه امید بستن واهی برخی به دشمنان بود. به گزارش ایرنا آیت اله محسن حیدری ظهر روز پنجشنبه در اجتماع مردم اندیمشک به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلای اندیمشک افزود: برخی که از قطار […]

عصر خوزستان:

عضو خبرگان رهبری : تحریم‌ها نتیجه امیدبستن واهی به دشمن بود 

اندیمشک – ایرنا – یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم و فشارهای دشمنان نتیجه امید بستن واهی برخی به دشمنان بود.

به گزارش ایرنا آیت اله محسن حیدری ظهر روز پنجشنبه در اجتماع مردم اندیمشک به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلای اندیمشک افزود: برخی که از قطار انقلاب پیاده شدند با رفتار و عمل خود به دشمنان انقلاب اسلامی امید واهی بسته بودند.

وی با تشریح ابعاد فتنه دی سال ۸۸ گفت: ۹ دی سالروز حماسه‌ای است که به عنوان یوم اله لقب گرفت و دست فتنه گران را قطع کرد.
وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مردم با تمام ظرفیت وارد صحنه شدند و ۸۵ درصد مردم در این رای گیری شرکت کردند که کم سابقه بود.

آیت اله حیدری افزود: برخی که شکست خورده بودندد نتیجه آن انتخابات را نپذیرفتند و به جای اثبات ادعای خود، به کف خیابان رفتند و نشان دادند که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند.

عضو خبرگان رهبری با تشریح جزییات فتنه گران و هوشیاری ملت در آن شرایط بیان کرد: خداوند به برکت امام حسین (ع) فتنه‌های فتنه گران را رسوا کرد و چهره‌ واقعی افراد فتنه‌گری که در روز عاشورا پرچم‌های عزا را به آتش کشیدند و صفوف مردم عزادار  را سنگ باران و عزاداران را ضرب و شتم کردند نمایان کرد.
وی ادامه داد: فتنه گران در این روز انواع جنایات را انجام دادند و به امام حسین(ع)،  اسلام‌ و عاشورا اهانت کردند و لذا با این اهانت ها ، طاقت و سکوت ملت ایران به سر رسید و با خلق حماسه ۹ دی، تیر خلاص بر فتنه زدند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی نماد عزت و افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.
عضو خبرگان رهبری افزود: خیلی از کشورها معتقدند که ایران یک ابرقدرت است و این اقتدار کشور به برکت امثال حاج قاسم به دست آمده است.

وی‌ گفت: حاج‌قاسم برای دنیای اسلام جانفشانی و فداکاری‌های بی نظیری داشت و حتی شهادتش هم برای دشمن واهمه شدیدی ایجاد کرد.

وی افزود: حاج قاسم یک اسطوره واقعی بود که با عمل خود ولایتمداری را به همگان نشان داد.
پیش از برگزاری این آیین مدیران دستگاه‌های اجرایی اندیمشک و جمعی از مردم به مناسبت سالروز ۹ دی ، گلزار شهدای اندیمشک را عطرافشانی کردند.

منبع: ایرنا