عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنصر ارزشمندی بود که شخصیت جریانی او از طرف رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان یک مکتب اعلام شد. سردار پاسدار یداله کشاورز روز پنجشنبه در آیین ۹ دی مسجد قدس شهرستان آبادان […]

عصر خوزستان:

فرمانده تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر: سردار سلیمانی الگوی بصیرت است

آبادان – ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنصر ارزشمندی بود که شخصیت جریانی او از طرف رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان یک مکتب اعلام شد.

سردار پاسدار یداله کشاورز روز پنجشنبه در آیین ۹ دی مسجد قدس شهرستان آبادان با بیان اینکه بصیرت در شخص سردار شهید سلیمانی بسیار جلوه‌گر بود، افزود: شناخت سردار سلیمانی از انقلاب اسلامی به این معنا بود که این انقلاب می‌خواهد جامعه را دگرگون، و دنیا را از نظر فکری بسازد و جهان را برای برپایی یک حکومت عدل جهانی که به همه جنایت‌ها، ستمگری‌ها و دیکتاتوری‌ها در دنیا پایان بدهد، آماده کند و به نام حاکمیت اسلام و دین، این حکومت در دنیا مستقر شود.

وی گفت: نظام، یک اهرم در دست انقلاب است که با این اهرم، جریان ولایی بودن را در جهان تثبیت کند و نظام ولایی را در دنیا زمینه‌سازی کند تا در سایه نظام ولایی، حکومت جهانی امام زمان (عج) در عالم محقق و اسلام جهانی شود.

سردار پاسدار کشاورز با بیان اینکه تا به آن هدف نرسیم، مرز توقف در انقلاب نداریم افزود: انقلاب مرز توقف ندارد و این خصوصیت در شخصیت جریانی شهید سلیمانی به طور کامل محسوس و ملموس بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی بصیرت توحیدی و اطاعت محض از ولایت داشت و به همین دلیل است وقتی که یک ژنرال آمریکایی، نامه وزیر خارجه آمریکا را خواست به دست شهید سلیمانی بدهد این شهید حتی از گرفتن نامه نیز امتناع کرد و گفت “من فرمانده دارم، ولی امر دارم، در گرفتن این نامه از ولی امر خودم اذن ندارم که نامه را بگیرم.”

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) گفت: توجه به شخصیت جریانی این شهید از توجه به ویژگی‌های شخصیتی او، بسیار مهم‌تر و بالاتر است.

 سردار کشاورز افزود: شخصیت جریانی شهید سلیمانی که برخاسته از یک توده رفتاری و فکری است، می‌تواند نسل آینده را به خوبی در مسیر تداوم انقلاب هدایت کند و در برابر نیازهای انقلابی و اجتماعی در جامعه ما، انسان‌ها را به‌عنوان یک مرد میدان و عنصر کارآمد بسازد.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

منبع: ایرنا