عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با اشاره به دیدار نمایندگان مجموعه های مختلف نفتی با خانواده کارکنان فوت شده در حادثه رانندگی جاده اهواز- خرمشهر گفت: مجوز لازم برای استخدام یک نفر از اعضای خانواده هرکدام از کارکنان فوت شده در این حادثه صادر شده است. ابوذر شریفی پنجشنبه […]

عصر خوزستان:

استخدام یک عضو خانواده کشته شدگان حادثه رانندگی جاده اهواز - خرمشهر

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با اشاره به دیدار نمایندگان مجموعه های مختلف نفتی با خانواده کارکنان فوت شده در حادثه رانندگی جاده اهواز- خرمشهر گفت: مجوز لازم برای استخدام یک نفر از اعضای خانواده هرکدام از کارکنان فوت شده در این حادثه صادر شده است.

ابوذر شریفی پنجشنبه ، با اشاره به دیدار مدیران مختلف مجموعه های نفتی با خانواده کارکنان فوت شده در تصادف زنجیره ای جاده اهواز- خرمشهر اظهارداشت: در این دیدار که امروز در روستای “آلبو بالد” از توابع بخش دارخوین انجام شد اعلام گردید این شرکت یک نفر از اعضای خانواده هرکدام از فوت شدگان را استخدام می‌کند و مجوز لازم برای انجام این فرآیند صادر شده است و بکارگیری نماینده خانواده‌ها در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت تصریح‌کرد: در این دیدار به خانواده درگذشتگان اطمینان داده شد که پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فوت شده تا زمان برقراری مستمری خانواده بازماندگان از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت ادامه می‌یابد و این شرکت در تامین هزینه‌ برگزاری مراسم خاکسپاری متوفیان نیز مشارکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این هیات در ادامه با برخی کارکنان مصدوم حادثه رانندگی جاده اهواز- خرمشهر بستری در بیمارستان ولیعصر (عج)خرمشهر ملاقات کرده و از نزدیک در جریان مراحل درمانی آنها قرار گرفت.

صبح شنبه چهارم دی بر اثر تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم خرمشهر – اهواز بین پنج دستگاه خودرو ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند که از کارکنان پیمانکاری شرکت مهندسی و توسعه نفت بودند.

شرکت مهندسی و توسعه نفت به نیابت و نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران کار نظارت و مدیریت توسعه میدان‌های نفتی و گازی در دریا و خشکی، متولی توسعه میادین نفتی حوزه غرب کارون را بر عهده دارد. منطقه نفتی غرب کارون، بخش بزرگی از قلمرو کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت است.

منبع: ایرنا