عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و با توجه به اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داده، باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش با […]

عصر خوزستان:

قلعه نویی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و با توجه به اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داده، باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش با نفت مسجدسلیمان، بیان کرد: بسیار خوشحالم که در شهر اولین‌ها و شهر با معرفت‌ها هستم و امیدوارم همه ایران اولین‌ها باشد.

وی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و به طور قطع فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که تمام افکارشان فوتبال بازی کردن است.

سرمربی تیم گل گهر گفت: تیم نفت مسجدسلیمان از کادر بسیار خوبی برخوردار بوده و فراز کمالوند مربی با تجربه‌ای است. امیدوارم شرایط آب و هوایی و کیفیت زمین اجازه دهد تا شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی بیان کرد: تیم ما در تمام بازی ها، چه در خانه و چه بیرون از خانه به دنبال کسب سه امتیاز است و این موضوع در بازی‌هایمان نمایان است.

قلعه نویی با بیان اینکه بازیکنان ما بیش از حد توانشان تلاش می‌کنند و این موضوع برای ما مهم است گفت: امیدوارم فردا هر ۲ تیم یک بازی خوب ارایه داده و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل گهر از ساعت ۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا