عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه شادگان گفت: شهید سلیمانی به واسطه فعالیت‌های جهادی در کمک به مظلومان و حفظ ارزش‌های اسلامی، نماد خدمت و بصیرت در جهان اسلام است. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری روز دوشنبه در آیین دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شادگان افزود: شهید سلیمانی مرد تدبیر و عمل […]

عصر خوزستان:

امام جمعه شادگان:شهید سلیمانی نماد خدمت و بصیرت در جهان اسلام است

آبادان – ایرنا – امام جمعه شادگان گفت: شهید سلیمانی به واسطه فعالیت‌های جهادی در کمک به مظلومان و حفظ ارزش‌های اسلامی، نماد خدمت و بصیرت در جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری روز دوشنبه در آیین دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شادگان افزود: شهید سلیمانی مرد تدبیر و عمل بود و با این شاخصه توانست بر ایجاد امنیت جهان تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود که باید یادش را زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج داد.

امام جمعه شادگان، شهید سلیمانی را تشکیل دهنده محور مقاومت در خاورمیانه دانست و گفت: شهید سلیمانی ده‌ها ارتش برای دفاع از محور مقاومت در منطقه بوجود آورد.

حجت الاسلام منصوری افزود: ادامه راه شهید سلیمانی و مکتب آن باعث تربیت جوانان و مسوولان آینده کشور خواهد شد.

شهید سلیمانی الگوی ولایت‌ مداری و بصیرت است

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این آیین گفت: شهید سلیمانی الگو و نماد ولایت‌ مداری، بصیرت، دانایی و توانایی بود.

امید صبری پور افزود: سردار شهید سلیمانی با دشمن شناسی حقیقی و جهاد شبانه‌ روزی، به وعده خود عمل کرد و پایان داعش را اعلام کرد و مسوولان ما نیز در حیطه فعالیت خود باید جدیت و جهاد در راه خدا را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

وی بیان کرد: زندگی و جهاد شهید سلیمانی مکتبی است که در آن حقیقت شناخت جهان اسلام به خوبی نمایان می‌شود. 

صبری پور گفت: گرچه سردار شهید سلیمانی در ۲ سال گذشته به ظاهر بین ما حضور نداشت اما در حقیقت بیش از زمان حیات فیزیکی این شهید والامقام نام و یاد او بر سر زبان ها است.

بامداد جمعه ۱۳ دی سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی به خودروی آنها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور صادر کرده بود.

منبع: ایرنا