عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: نقش برجسته و موثر سردار قاسم سلیمانی در مدیریت میدان‌های نبرد و خدمت به مردم باید به الگویی برای تمامی مسئولان و رهروان این شهید والامقام تبدیل شود. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین […]

عصر خوزستان:

نقش برجسته سردار سلیمانی در میدان نبرد، الگویی برای مسوولان شود

اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: نقش برجسته و موثر سردار قاسم سلیمانی در مدیریت میدان‌های نبرد و خدمت به مردم باید به الگویی برای تمامی مسئولان و رهروان این شهید والامقام تبدیل شود.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پایگاه منتظران شهادت اهواز بیان کرد: اخلاص در کارها باعث محبوبیت می‌شود که حاج قاسم سلیمانی نمادی از اخلاص، تقوا ، ایثار و از خودگذشتگی بود و همین امر باعث شد در روز تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام میلیون‌ها نفر حضور پیدا کرده و کوچک و بزرگ، در غم از دست دادن این بزرگمرد تاریخ ایران و جهان اشک بریزند.

وی افزود: سپهبد سلیمانی در دوران دفاع مقدس یکی از فرماندهان برجسته میدان های نبرد بود و در سوریه و عراق نیز با همان تفکر جهادی و روحیه مجاهدت خود، نقش موثری در نابودی داعش ایفا کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: این شهید والامقام علاوه بر رشادت‌های خود در جبهه‌های مقاومت، در زمینه خدمت رسانی به مردم نیز نقش موثری داشت و در سیل ۹۸ خوزستان به خوبی توانست این بحران را مدیریت کند و نام خود را در این خدمت رسانی به مردم جاودانه سازد.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم با خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌ها و ارزش های نظام و انقلاب راه این شهید والامقام را ادامه دهیم.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: اخلاص و کار برای رضایت خدا درسی است که حاج قاسم سلیمانی برای همه‌ مسوولان و مردم به یادگار گذاشت و امروزه راه حل مشکلات در کشور همین است.

در این آیین جمعی از فرماندهان و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه در جنوب حضور داشتند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس از فرماندهان بسیج مردمی عراق و همراهنشان، در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به خودرو حامل آنها به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا