عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – یکی از فرماندهان محور مقاومت گفت : یکی از مهمترین ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی ، اعتقاد محکم وی به ولایت و ذوب شدن در آن بود. به گزارش ایرنا سردار عبدالرحمن پورجوادی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای اندیمشک افزود: […]

عصر خوزستان:

یکی از فرماندهان محور مقاومت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود

اندیمشک – ایرنا – یکی از فرماندهان محور مقاومت گفت : یکی از مهمترین ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی ، اعتقاد محکم وی به ولایت و ذوب شدن در آن بود.

به گزارش ایرنا سردار عبدالرحمن پورجوادی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای اندیمشک افزود: سردار سلیمانی با اعتقاد راسخ به ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) ، مسیر کمال الهی را به شایستگی طی کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پرورش‌دهنده مدافعان حرم بود گفت: وی تجربه دفاع مقدس را در کنار تکنولوژی امروز قرار داد و در نبرد علیه باطل سربلند بیرون آمد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی مصداق کسی بود که با خدا عهد و پیمان بست و روزگار او را از این عهد و پیمان دور نکرد.

سردار پورجوادی بیان کرد: یکی دیگر از  ویژگی های شهید سلیمانی این بود که گذشت زمان در وی تغییری به وجود نیاورد و در هیچ مقطع زمانی از آرمان های خود دست نکشید.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در انتظار پیوستن به دوستان شهیدش بود افزود: در اوج حملات داعش به سوریه که این گروه شهرت جهانی پیدا کرده بود، سردار سلیمانی با شجاعت تمام وارد شهرهایی که در محاصره کامل دشمن بودند شد و به کمک مردم شتافت.

وی گفت: تاریخ هیچ‌گاه رشادت، جانفشانی و شخصیت بزرگ این انسان شایسته را فراموش نخواهد کرد و بی شک‌ وی الگویی ماندگار برای همه دوران‌ها است.

سرهنگ احسان کریم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخار همه مسلمانان است گفت: دشمنان نظام اسلامی با وجود شهادت سردار سلیمانی، همچنان از وی واهمه دارند.

در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان برگزار شد با اجرای برنامه های فرهنگی ، یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و یارانش گرامی داشته شد.

منبع: ایرنا