عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه موضوع طارمی درون خانوادگی بوده گفت: سعی کردیم نگاهمان به این موضوع پدرانه باشد لذا دلیل خاصی برای عدم حضور طارمی در تیم ملی وجود ندارد و امیدوارم برابر با عراق بازی کند. به گزارش ایرنا شهاب الدین عزیزی خادم روز چهارشنبه در […]

عصر خوزستان:

رییس فدراسیون فوتبال: دلیل خاصی برای عدم حضور طارمی در تیم ملی وجود ندارد

اهواز – ایرنا – رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه موضوع طارمی درون خانوادگی بوده گفت: سعی کردیم نگاهمان به این موضوع پدرانه باشد لذا دلیل خاصی برای عدم حضور طارمی در تیم ملی وجود ندارد و امیدوارم برابر با عراق بازی کند.

به گزارش ایرنا شهاب الدین عزیزی خادم روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال کشور که به میزبانی باشگاه فولاد در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  یکی از کم حاشیه ترین تیم های ملی فوتبال ایران همین تیم کنونی است با اینکه سخت ترین شرایط بحرانی را داشتیم. در ابتدای کار سعی کردیم بحران را به حداقل برسانیم و امروز شاهد یک تیم ملی یکدست هستیم که به افتخار ملت تلاش می کنند. 

وی بیان کرد: پیروزی های ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران را تبریک می گویم و امیدوارم که بتوانیم با نگاه وحدت گرا تیم ایران را در آستانه یکی از سریعترین صعودهای تاریخ قرار دهیم. 

به استان های کشور نگاه توازنی داریم

عزیزی خادم با بیان اینکه به همه استان ها یک نگاه داریم تا آینده فوتبال کشور را تضمین کنیم افزود: امیدوارم که نگاه توسعه ای را در فوتبال ایران قرار دهیم و در این راستا حرکت کنیم. فوتبال هواداران بی شماری دارد و خوزستان یکی از مناطق مهم فوتبال کشور است.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور مهدی طارمی در تیم ملی گفت: مسئله طارمی درون خانوادگی بوده و روابط کاری  و حرفه ای بین بازیکن و سرمریی است. ما سعی کردیم نگاهمان خانوادگی، پدرانه و مدبرانه باشد به همین دلیل من دلیل خاصی را برای عدم حضور طارمی نمی بینم و امیدوارم که او برای بازی با عراق باشد اگرچه همچنان اعتقاد داریم که مهمترین اصل در فدراسیون فوتبال نظم و انضباط است.

تمام قد از اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی حمایت می کنیم

وی در پاسخ به این پرسش که اسکوچیچ در تیم ملی ایران ماندگار است افزود: هنوز بازی ها به پایان نرسیده و ما چهار بازی دیگر داریم. وقتی در خصوص سریعترین صعود حرف می زنیم لزوما معنای آن نیست که بازی ها پایان یافته است. نهم فروردین ماه بازی ها به پایان می رسد به همین دلیل اسکوچیچ با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و هدایت تیم ملی با وی است.

عزیزی خادم گفت: قطعا فدراسیون فوتبال از کادر فنی ،بازیکنان و سرمربی تمام قد حمایت می کند و امیدوارم جشن صعود را در ایران داشته باشیم.

در مجموعه تیم ملی آرامش خوبی برقرار است

وی ادامه داد: ما زمان لازم و کافی برای اینگونه مسائل را داریم اما در شرایط کنونی باید برنامه ریزی خوبی برای حضور در جام جهانی قطر داشته باشیم.

وی گفت: اکنون در مجموعه تیم ملی آرامش خوبی برقرار است و همه می دانیم که به دوری از تنش و حاشیه باید کارها را دنبال کنیم. این گونه مسائل درون خانوادگی بوده و همه جای دنیا وجود دارد که طبیعی است. 

رییس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در خصوص ورزشگاه غدیر با آقای گرشاسبی که خود بانی این ورزشگاه است صحبت کردیم و قرار شد جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و شخص وزیر داشته باشیم.

به گزارش ایرنا اردوی استعدایابی زیر ۱۹ سال فوتبال کشور از روز ۱۱ دی در باشگاه فولاد خوزستان آغاز شده و تا ۱۷ این ماه ادامه دارد. 

منبع: ایرنا